با ما همراه باشید

اتاق خبر

نخستین رویداد کسب و کار استارتاپی در ورامین آغاز به کار کرد

در این رویداد که به مدت سه روز برگزار می شود، بیش از 60 نفر از جوانان شهرستان خلاق ایده های خود را در حوزه های مختلف ارائه می کنند تا داوران، امکان تجاری سازی آن ها را بررسی و گروه های برتر را به منظور حمایت های مادی و معنوی معرفی نمایند.
فرماندار شهرستان ورامین در آئین افتتاحیه این رویداد گفت : با حمایت های معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدامات بسیار خوبی در شهرستان ورامین صورت گرفته که برگزاری این رویداد یکی از خروجی های اقدامات صورت گرفته در حوزه فناوری است.
حسین کاغذلو افزود: با حمایت های دکتر ستاری معاون علمی ریاست جمهوری که از فرزندان دشت ورامین است، مرکز نوآوری شهرستان ورامین به عنوان نخستین مرکز علمی کشور پس از تهران از شنبه آینده فعالیت خود را آغاز می کند که برای راه اندازی این مرکز، 3 میلیارد ریال از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شهرستان ورامین اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت : این مرکز نوآوری در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران مستقر می شود تا نخبگان ، جوانان خلاق و ایده پردازان با استفاده از ظرفیت های بالقوه ای که در اختیار دارند، برای جامعه و احیاء اقتصاد شهرستان، فعالیت های اثر گذار انجام دهند.
وی تصریح کرد: امروز بسیاری از جوانان تحصیل کرده و ایده پردازان دیگر علاقه ای به پشت میزنشینی ندارند و تلاش دارند تا با ایده های خلاق و استفاده صحیح از فضای مجازی، علاوه بر ایجاد درآمد، به رونق کسب و کار در جامعه کمک کنند.
فرماندار ورامین تأکید کرد: جوانان باید اثرگذاری خود را با ارائه نظرات سازنده به نمایش گذاشته و خروجی جلسات تخصصی را در احیاء اقتصاد جامعه به نمایش بگذارند.
کاغذلو اظهار داشت: فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان ورامین آماده اند تا از ایده های آینده سازان ایران اسلامی حمایت کنند تا دین خود را به جوانان ادا نمایند.
نخستین رویداد کسب و کار استارتاپی به مدت سه روز در مرکز تحقیقات کشاورزی استان تهران برگزار می شود.
اختتامیه این رویداد روز جمعه دهم اسفندماه برگزار و گروه های برتر به منظور حمایت های مادی و معنوی سرمایه گذاران معرفی می شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.