با ما همراه باشید

اتاق خبر

تحقق برنامه ها فقط با همدلی میسر می شود

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تحقق برنامه فقط با همدلی میسر می شود.

حسین عباسی در نشست مشترک اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی ادارات که صبح روز یکشنبه در سالن همایش های فرمانداری شهرستان پیشوا برگزار شد، گفت: تعامل روابط عمومی ها با اصحاب رسانه که پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند توفیقات بسیاری را به ارمغان می آورد.

وی با اشاره به نقش پررنگ خبرنگاران اظهار داشت: زاویه دید افراد در انعکاس برنامه ها و رویدادها، متفاوت است و حضور خبرنگاران در برنامه‌ها موجب انعکاس فعالیت ها از زوایای مختلف می شود.

حسین عباسی تصریح کرد: کارها در فضای رسانه‌ای باید با همدلی، همپوشانی و هم‌افزایی پیش بروند و از خبرنگاران بعنوان ارکان دموکراسی انتظار می رود امورات منطقه را به همین منوال و به دور از هرگونه اختلاف، خودزنی و تخریب پیش ببرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا تاکید کرد: روابط عمومی ها و خبرنگاران دو بال به پرواز درآمدن برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌ها هستند که ارتباط موثر آنها موجب بالندگی هر مجموعه و جامعه ای می شود.

وی افزود: عرصه خبر و اطلاع رسانی مرزپذیر نیست و باید مرزهای موجود میان‌ خبرنگاران شهرستان‌های همجوار برداشته شود.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: چهار شهرستان پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت دارای پیشینه مشترکی هستند و اثرگذار و اثرپذیر از یکدیگرند و باید روابط حوزه های مختلف از جمله جامعه خبری این مناطق بیشتر از گذشته افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت معرفی پتانسیل های ویژه شهرستان افزود: شهرستان پیشوا در تمامی حوزه ها به ویژه گردشگری قابلیت های منحصر به فردی دارد که برای اطلاع رسانی آن باید همتی مضاعف داشت.

حسین عباسی از برگزاری هفته فرهنگی همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) خبر داد و افزود: برگزاری هفته فرهنگی در این شهرستان فرصتی مناسب برای معرفی شهرستان پیشوا است که باید بهترین خروجی از آن گرفته شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.