با ما همراه باشید

اتاق خبر

تشييع پیکر مطهر 4 شهید غواص در ورامین

خبر استان : پیکر مطهر چهار شهید تازه تفحص شده غواص دوران هشت سال دفاع مقدس وارد شهرستان ورامین شد و برروی دستان مردم شهیدپرور این خطه تشییع شد.

پیکر مطهر چهار شهید تازه تفحص شده غواص در دوران هشت سال دفاع مقدس وارد شهرستان ورامین شد و بر روی دستان مردم شهیدپرور این خطه تشییع شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین گفت: تشییع چهار شهید تازه تفحص شده غواص در دوران هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع شد.

وی با تقدیر از تمام ارگان‌ها و نهادهایی که زمینه حضور سه شهید غواص دفاع مقدس را فراهم کردند، اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سه شهید تازه تفحص شده، در دیار شهدای 15 خرداد انجام خواهد شد.

محمدپور جوادی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای حضور شهدای غواص در این سه شهرستان اضافه کرد: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مقارن با چهاردهم تیرماه، شهدای غواص در امامزاده بی‌بی زبیده (س) قرچک حضور پیدا خواهند کرد.

این مسئول عنوان کرد: در شب بیستم ماه مبارک رمضان، مسجد اعظم جوادآباد میزبان شهدای غواص بوده و در شب 21 ماه رمضان و همزمان با شب شهادت امام علی (ع) پیکر سه شهید غواص به امامزاده ابراهیم ولی‌آباد قرچک منتقل می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین در شام غریبان شهادت امام علی(ع)، مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین میزبان سه شهید غواص خواهند بود و مردم ولایت‌مدار ورامین با این شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

پورجوادی گفت: مراسم پیش‌بینی شده در ورامین یک تفاوت عمده با سایر برنامه‌ها دارد که در این مراسم تشییع سه شهید غواص دفاع مقدس از مسجد صاحب الزمان (عج) به سوی گلزار شهدای سید فتح‌الله برگزار خواهد شد.

وی با دعوت عمومی از ملت همیشه در صحنه و شهیدپرور ورامین، پیشوا و قرچک به ‌ویژه جوانان مؤمن و قدرشناس افزود: در لیالی قدر و ماه رمضان المبارک، با حضور گسترده، با شکوه و معنوی خود در مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر این شهیدان گمنام دفاع مقدس و فرزندان برومند حضرت امام خمینی (ره) و جوانان غیور این آب و خاک، بار دیگر ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و راه و آرمان‌های والای شهیدان با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

این مسئول اضافه کرد: شب 23 ماه مبارک رمضان امامزاده طاهر (ع) خیرآباد و شب 24 ماه رمضان نیز صحن مطهر امامزاده جعفر پیشوا میزبان سه شهید غواص دفاع مقدس خواهند بود.

پورجوادی تأکید کرد: تمام این برنامه‌ها از ساعت 22 شب آغاز می‌شود و از همه مردم بویژه جوانان و نوجوانان شهرستان‌های ورامین انتظار می‌رود که در این مراسم حضور باشکوهی را داشته باشند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.