با ما همراه باشید

اتاق خبر

بزرگراه امام رضا(ع) در شریف آباد تعریض و بازگشایی شد

خبر استان : کلیه واحد های تجاری فرسوده و قدیمی مربوط به املاک حاج حسین مقدسی در ضلع شمال محور امام رضا(ع) حد فاصل بخشداری تا مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) تخریب و به میزان ۵۵۸ مترمربع بازگشایی و تعریض گردید.

ابوالقاسم مرادی، شهردار شریف آباد درحاشیه مراسم بازگشایی و تعریض محور بزرگراه امام رضا(ع) اظهار داشت: طی سالیان متمادی این محور دچار ترافیک سنگینی بود که نیازمند تدبیر مدیریت شهری برای حل این مشکل بود.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و پس از کسب رضایت مالکان، ۵۳۳ متر عرصه و ۴۰۰ متر اعیانی تجاری با اعتباری معادل ۳۵ میلیارد ریال بازگشایی شد و عملیات زیرسازی و آسفالت آن تا ۱ ماه آینده انجام خواهد شد.

شهردار شریف آباد به چندین مورد لکه های ترافیکی اشاره کرد و گفت : ۶ باب مغازه وجود دارد که انشاءالله با توافق مالکین آنها عملیات بازگشایی انجام خواهد شد تا بتوانیم باند کند رو وتندرو را اجرایی نماییم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر به صورت جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز مقابله خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر شریف آباد نیز این بازگشایی را هدیه ماه مبارک رمضان عنوان کرد و اظهار داشت: با حضور مسئولین شهرستان ۱۰ باب مغازه تخریب شد که با انجام این اقدام مهم شاهد ترافیک از ساعت ۱۷عصر نخواهیم بود.

فروغ تهرانی هدف شورا را رفع موانع ترافیکی دانست و افزود: با تخریب چندین مغازه به امید خدا تا سال ۹۵ مشکل ترافیک این شهر به طور کامل مرتفع خواهد شد.

فرماندار پاکدشت در ادامه با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان گفت: با توجه به اینکه موضوع جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بسیار حائز اهمیت است به همین منظور کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان فعال شده است که با تشریک مساعی مقابله جدی را با این موضوع به کار می گیرد.

وی در این باره عنوان کرد: این کارگروه نقاط پیرامونی شهرهای شریف آباد، پاکدشت و فرن آباد و همچنین روستاهای شهرستان و مناطق حاشیه ای و سکونتگاه های غیرمجاز را شناسایی می کند و با همکاری نهادهای مربوطه و دستگاه قضایی با این عوامل مخرب برخورد جدی صورت می گیرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.