با ما همراه باشید

اتاق خبر

افزایش 100 درصدی طلاق در ورامین

خبر استان: معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین اعلام کرد میزان طلاق درشش ماه نخست امسال درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، عباسعلی سعیدیان که در ستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر ورامین سخن می گفت ، افزود: طلاق ، اولین ومهمترین آسیب اجتماعی دراین شهرستان است که متاسفانه از پارسال تا کنون رشد دوبرابری یافته است.

وی با تشریح علل بروز این معضل اجتماعی تصریح کرد : بررسی های کارشناسان نشان می دهد چهار عامل : اعتیاد ، دخالت پدر ومادر ، ناتوانی جنسی و بیکاری به ترتیب مهمترین عوامل به بن بست رسیدن زوجین در زندگی هستند.

معاون فرمانداری ورامین ضمن دعوت از کارشناسان به ارائه راهکارهای علمی برای  کاهش این آسیب اجتماعی از روحانیون و وعاظ خواست در مذمت طلاق و عواقب ناشی از آن به خانواده ها هشدار دهند.

سعیدیان افزود: ازائمه جمعه و جماعات می خواهیم که در خطبه های نماز جمعه و سخنرانی ها به پدران ، مادران واطرافیان زوجین تذکردهند تا از دخالت در زندگی فرزندان خود به شدت خودداری کنند.

وی از اعضای ستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر شهرستان خواست ضمن تشکیل کارگروه های تخصصی ویژه در باره موضوعات مبتلا به شهرستان به صورت علمی وکارشناسی برنامه ریزی ها صورت گیرد.

ورامین با حدود 300 هزار نفر جمعیت  در 35کیلومتری تهران است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.