با ما همراه باشید

اتاق خبر

توسعه کشور در گرو پیشرفت آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: توسعه کشور به دنبال بهبود و پیشرفت آموزش و پرورش است.

 

رضوان حکیم زاده در نشست با اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اظهار داشت: بهترین تصمیمی که دولت‌ها در سخت‌ترین شرایط حاکم بر جامعه می‌توانند اتخاذ کنند، سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش است.

وی افزود: توسعه کشور به دنبال بهبود و پیشرفت در وضعیت آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در شرایط فعلی کشور باید به نقش و جایگاه فرهنگیان در مدیریت هیجانات توجه ویژه داشت، چرا که حاکم سازی منطق و خردگرایی در جامعه تنها بر عهده جامعه فرهنگی است.

حکیم زاده، راه عبور از بحران را انسجام و همبستگی ملی عنوان کرد و گفت: بهترین مکان و زمانی برای ایجاد زمینه انسجام ملی، دوران پیش دبستانی و ابتدایی می باشد.

وی با اشاره به اهمیت مقطع پیش دبستانی و ابتدایی افزود: اگرچه در این حوزه تنگنا‌های بسیاری وجود دارد، اما با فراهم کردن آموزش پیش دبستانی در مناطق محروم و دو زبانه، عدالت آموزشی در کشور محقق خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به نقش آموزش و پرورش در راستای بهبود شاخص‌های توسعه گفت: امروزه با آگاهی، دانش و دانایی می‌توان به مطالبات خود رسید.

اقبال عباسی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار، هماهنگی و کمک به آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری است که در آینده به نتیجه می‌رسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.