با ما همراه باشید

اتاق خبر

تذکر نماینده پاکدشت به رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات کشاورزان

خبر استان : عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ضرغام صادقی عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه 24 خرداد‌ماه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد.

بشیری نماینده مردم پاکدشت به رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت گندم تحویلی به سیلوها تذکر داد.

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به وزیر علوم درباره ضرورت بررسی و برخورد جدی با مجریان برداشتن اجبار چادر خانم‌ها برای شرکت در آزمون کنکور سراسری در یکی از استان‌های کشور تذکر داد.

نیاز آذری نماینده مردم بابل به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم تسریع اتمام کنارگذر جاده بابل و عملکرد مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره ضرورت رسیدگی به ادعای گروهی از خریداران کامیون‌های دانگ فنگ از شرکت سایپا دیزل و وزیر راه و شهرسازی در رابطه با رسیدگی به شکایت اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان مبنی بر لغو شیوه نامه پیش نویس 28/12/93 مابین سازمان نظام راه و شهرسازی و شرکت ملی گاز ایران تذکر داد.

قاضی پور نماینده ارومیه به وزرای صنعت و کار و رفاه و تامین اجتماعی درباره لزوم تسریع در افزایش تولید سیگار کارخانه ارومیه تذکر داد.

خضری نماینده سردشت به وزیر کشور برای رسیدگی به وضعیت تهویه و تخریب واردات 2 هزار تن پرتغال آلوده مصری به کشور تذکر داد.

همچنین 14 تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر اطلاعات در خصوص مقاومت و ایستادگی و روند دستگیری جاسوسان نظام سلطه که دو تابعیتی هستند مانند جیسون رضائیان تذکر دادند.

قاضی پور نماینده مردم ارومیه به وزیر بهداشت، برای حل مشکل بیمارستان زنان و زایمان کوثر ارومیه و به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص حل مشکلات دانشجویانی که علیرغم گذراندن دوره، مدرک نگرفته‌اند و همچنین خطاب به وزیر بهداشت برای حل مشکل اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) تذکر داد.

در ادامه امیری نماینده زرند به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حل مشکل حقوق بازنشستگان کشور تذکر داد.

هروی نماینده قائنات و زیرکوه نیز در تذکر خود خطاب به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد اعتبارات و امکانات این وزارتخانه به ویژه در مناطق محروم کشور به صورت ناعادلانه توزیع شده و به رغم تاکیدات مکرر، این تذکر موثر واقع نشده است.

قاضی پور نماینده ارومیه در تذکر دیگری از وزیر بهداشت درخواست جلوگیری از قاچاق دارو را داشت.

طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران نیز خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم جلوگیری این وزارتخانه از واردات بی‌رویه میوه با وجود تولید آن به میزان قابل قبول در کشور تذکر داد.

رستمیان نماینده مردم دامغان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان معدن ذغال سنگ البرز شرقی تذکر داد.

قاضی پور نماینده ارومیه خطاب به وزیر صنعت در خصوص تسریع در جلوگیری از افت شرکت های آذربایجان غربی تذکر داد.

سالک نماینده مردم اصفهان به وزیر صنعت در خصوص رسیدگی به واردات بی‌رویه گوشت و شیرخشک و جلوگیری از صادرات علوفه و همچنین به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص استمهال یکساله گاوداران از بانک کشاورزی تذکر داد.

بیگلریان، کریمی و بیاتیان در خصوص ناکارآمدی رئیس هلال احمر کردستان و تخلفات متعدد این سازمان در این استان به ریاست جمهوری تذکر دادند.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر ورزش و جوانان در خصوص ضرورت حمایت هرچه سریعتر از اداره ورزش استان‌ها، همچنین حمایت از فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با جوانان تذکر داد.

شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری نیز خطاب به وزیر نفت در خصوص کندی و گاهی توقف اجرای پروژه‌های گازرسانی به این شهر و ضرورت جلوگیری از افت فشار گاز تذکر داد.

آریایی نژاد نماینده مردم ملایر در خصوص تسریع در شهر شدن مناطق اسلام آباد، علی آباد و حسین آباد به ریاست جمهوری تذکر داد.

در پایان احمدی نماینده مردم داراب خطاب به وزرای راه و شهرسازی، جهاد و کشاورزی و بهداشت و درمان در خصوص رسیدگی به وظایف خود در پروژه مسکن مهر تذکر داد./

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.