با ما همراه باشید

اتاق خبر

اجرای یک طرح ویژه اشتغالی برای ۴ گروه/ جلوگیری از مهاجرت به شهرها

خبر استان : معاون وزیر کار از اختصاص ۱۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح جدید اشتغال‌زایی در روستاها، مناطق مرزی، محروم و عشایر خبر داد.

کورش پرند با اشاره به مشاركت آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد در اجرای طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستائیان، عشایر و مناطق محروم و مرزی گفت: در صورت اختصاص بودجه طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستائیان، عشایر و مناطق محروم و مرزی کشور با رویکرد اشتغال پایدار كه در تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۳۹۴ به تصويب رسيده، در اجراي طرح مذكور از مشاركت گسترده آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد استفاده مي كنيم.

معاون وزیر کار تصريح كرد: اختصاص بودجه طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستائیان، عشایر و مناطق محروم و مرزی کشور با رویکرد اشتغال پایدار به سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور توسط مجلس در تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۳۹۴ تصويب شد.

وي بيان داشت: پيگیری تدوین و اجرای این طرح در جهت عدالت آموزشي و به منظور جلوگيري از مهاجرت روستائيان و مشكل حاشيه نشيني و سكونت گاه هاي غيررسمي از برنامه هاي مهم اين سازمان در سال جاري است.

پرند اظهارداشت: ۱۳۰۰ ميليارد ريال معادل ۱۳۰ ميليارد تومان اعتبار پيش بيني شده در قانون بودجه سال ۱۳۹۴ براي اجراي طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستائیان، عشایر و مناطق محروم و مرزی کشور است كه با تخصيص اين بودجه از سوي دولت با مشاركت آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد طرح مذكور اجرا مي شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.