با ما همراه باشید

اتاق خبر

باید مساجد را در تراز انقلاب اسلامی قرار داد

فرمانده سپاه ورامین با بیان اینکه اصل توان ائمه باید در مساجد صرف شود گفت: باید مساجد را در تراز انقلاب اسلامی قرار داد.

سرهنگ داوود اصغری ساعتی پیش در همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت که در حسینیه سیدالشهداء(ع) سپاه ورامین برگزار شد اظهار داشت: امروز بیشتر از گذشته در مجموعه بسیج دغدغه خدمت‌رسانی به مساجد به وجود آمده است و در نظر داریم تا با همکاری ائمه جماعت مساجد، برنامه‌های جذاب‌تری را در مساجد برگزار کنیم تا بتوان مردم بیشتری را وارد مساجد کرده و جذبشان کنیم.

وی با بیان اینکه از صدر اسلام مساجد مرکز حکومت بوده و همه اقدامات در مساجد انجام می‌شد افزود: باید با محوریت امام جماعت مسجد و با کمک شورای فرهنگی مساجد اقدامات مثبت و مؤثری را انجام دهیم، ما  می‌خواهیم دستور مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم تا مساجد امروز ما همانند مساجد صدر اسلام شود و مرکز حکومت به مساجد باز گردد، امروز باید مساجد را در تراز انقلاب اسلامی قرار داد.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین تصریح کرد: در سطح حوزه‌های بسیج خواهر در ورامین نیز امروز شاهد هستیم که اقدامات بسیار خوب فرهنگی و اسلامی اجرایی می‌شود که یک نمونه آن خرید جهیزیه برای محرومان است، باید این اقدام را انجام دهیم که اگر قرار است به فقیری کمک شود و یا مرکز نیکوکاری می‌خواهد احداث شود در درون مساجد باشد.

اصغری در پایان با بیان اینکه مساجدی که در آن بسیجیان حضور نداشته باشند مناسب نیست خاطرنشان کرد: ائمه جماعت باید اصلِ تلاش و توانشان در مساجد باشد نه اینکه اضافه زمان خود را برای مسجد صرف کنند، فرماندهان بسیج نیز باید کمک کنند، اگر بسیجیان و روحانیون با فردی که وارد مسجد می‌شود به درستی برخورد کنند آن زمان است که فرد به راحتی جذب مسجد می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.