با ما همراه باشید

اتاق خبر

لغو اردوی دانش آموزی تنها پیامد زلزله در ورامین و قرچک

زلزله شدید دیشب در کرمانشاه با اینکه خسارت مالی در ورامین و قرچک دربرنداشت اما ناراحتی شهروندان از مرگ جمعی ازهموطنان ، خواب با چاشنی نگرانی و لغو اردوی دانش آموزی را در پی داشت.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین اعلام کرد :از لحظه وقوع این حادثه بخشداریها وادارات به حال آماده باش درآمدند و تمام مناطق روستایی و شهری به دقت بررسی شد.

عباسعلی سعیدیان افزود: پس از روشن شدن هوا واجرای گشت های مختلف در سطح شهرستان خوشبختانه تا کنون گزارشی از بروز خسارت یا تلفات دریافت نشده است.

وی اضافه کرد: شهروندان اطلاعات لازم را فقط از خبرگزاری های رسمی و صداوسیما دریافت کنند و از انتشار شایعات بی اساس خودداری کنند.

بنابراین گزارش ،در قرچک نیز تاکنون گزارشی درباره خسارت ویاتلفات دریافت نشده است.

مدیر آموزش و پرورش قرچک با اشاره به خرابی های ناشی از وقوع زلزله در استان کرمانشاه گفت: با توجه به وقوع زمین لرزه در غرب کشور، اعزام دومین کاروان راهیان نور قرچک لغو شد.

مهدی نیکبخت افزود: این کاروان قرار بود، امروز ۲۲ آبان  به مناطق جنگی اعزام شود اما برای رعایت جوانب احتیاط لغو شد.

دیشب در پی وقوع زلزله در مرز ایران و عراق، مردم شهرستان ورامین نیز زلزله خفیفی را در مناطق مختلف شهری و روستایی احساس کردند که نگرانی هایی را در آن ها ایجاد کرده بود.

زلزله ای به بزرگی 7.6 ریشتر شامگاه یکشنبه کرمانشاه را لرزاند و شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد.

94 پس لرزه از دیشب تا کنون کرمانشاه را لرزانده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.