با ما همراه باشید

اتاق خبر

تقدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از شهردار ورامین

خبر استان : معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از علی حیدریان به جهت واگذاری کتابخانه عمومی شهید فتوحی شعار به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران تقدیر کرد .

طی نامه‌ای معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از علی حیدریان به جهت واگذاری کتابخانه عمومی شهید فتوحی‌شعار به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران تقدیر کرد.

در متن نامه سید محمدرضا واحدی آمده است:

جناب آقای علی حیدریان -شهردار محترم ورامین- با احترام و آرزوی سلامتی و سعادت بدین وسیله از اقدام خیرخواهانه جنابعالی در واگذاری کتابخانه عمومی شهید فتوحی شعار شهرستان ورامین به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کند. امید است خداوند متعال به جنابعالی و همکاران محترمتان جزای خیر عنایت فرماید.

گفتنی است به همت  معاونت فرهنگی و اجتماعی، کتابخانه عمومی خلبان شهید علیرضا فتوحی شعار با مجوز شورای اسلامی شهر و مساعدت علی حیدریان شهردار ورامین به مساحت ۳۰۰ مترمربع و دارای فضاهای سالن مجزا و کتاب‌هایی با موضوعات مختلف و متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و … در منطقه ده‌شریفا به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جهت استفاده عموم شهروندان و علاقه‌مندان به مقوله کتاب و کتابخوانی واگذار شد .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.