با ما همراه باشید

اتاق خبر

در اجرای مفهوم آتش به اختیاری تابع مقام معظم رهبری هستیم

خبر استان:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین:

در اجرای مفهوم آتش به اختیاری تابع مقام معظم رهبری هستیم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین گفت: در اجرای مفهوم عبارت آتش به اختیاری، تابع محض بیانات مقام معظم رهبری هستیم.

حسین فریدون زاده  در ورامین اظهار کرد: بسیجیان با توجه سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از دانشجویان مبنی بر آتش به اختیار بودن این طیف تاثیرگذار جامعه در فعالیتهای فرهنگی، از هیچ تلاشی برای تبیین آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: یقینا قرار نیست هیچ ارگانی، کار ارگان دیگر را انجام دهد بلکه قرار است با توجه به ضعف و اختلال مشاهده شده برخی دستگاه های فرهنگی، دانشجویان و به ویژه دانشجویان بسیجی بیش از گذشته در زمینه هایی از جمله به عدالت‌خواهی و انقلابی‌گری، کار و کوشش کنند.

فریدون زاده ادامه داد: ضعف دستگاه های فرهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی، به تنهایی با تلاش دانشجویان برطرف نشده و قشر دانشجو باید مطالبه گری مردم را تقویت کنند تا زمینه بهبود چرخه کارهای فرهنگی فراهم شود.

وی تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، جوانان و به ویژه دانشجویان برای انجام کارهای فرهنگی، معطل دستگاه های دولتی نمانده و به صورت خودجوش شگفتی های فراوانی به ویژه در بخش فضای مجازی ایجاد کرده‌اند.

فریدون زاده تصریح کرد: اقدامات سرخود فرهنگی از جمله افراط و تفریط، یقینا محکوم به شکست بوده و اگر موارد مشخص مد نظر رهبری را اجرا کنیم، منویات ایشان در حوزه حیاتی فرهنگی تحقق خواهد یافت.

وی بیان داشت: دانشجویان بسیجی در حوزه جنگ نرم، افسران خوبی برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب بوده و باید با ایجاد خلاقیت بیشتر، زمینه جذب دانشجویان دیگر را به مفاهیم ناب مذهبی فراهم کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.