با ما همراه باشید

اتاق خبر

بستری شدن بیمار مبتلا به کریمه کنگو در بیمارستان ورامین تکذیب شد

خبر استان:

بستری شدن بیمار مبتلا به کریمه کنگو در بیمارستان ورامین تکذیب شد

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ورامین خبرمنتشرشده در فضای مجازی و برخی خبرگزاریها مبنی بربستری شدن یک شهروند پیشوایی مبتلا به تب کریمه کنگو در بیمارستان مفتح ورامین را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، دکتر بابک بختیاری  گفت : ساعاتی پیش کارگر یکی از واحدهای دامداری پیشوا ، فقط با علامت تب به بیمارستان شهید مفتح ورامین مراجعه  کرد که کادر درمانی با توجه به  تماس بیمار با دام و نیز شیوع تب کریمه کنگو درکشور از روی احتیاط او را برای آزمایش بیشتر بستری کردند.

وی افزود: هم اکنون نتایج آزمایشهای اولیه نشان می دهد این شخص به تب کریمه کنگو مبتلا نیست و حتی احتمال مرخص شدن او هم وجود دارد.

دکتر بختیاری گفت: بیمارانی که به تب کریمه مبتلا می شوند علاوه بر خونریزی ، تعداد پلاکت خون شان به کمتر از ده هزار افت می کند اما مقدار پلاکت های خون این کارگردامداری 244 هزار واحد است که از برخی آدم های سالم مناسب تر است.

رییس شبکه بهداشت ودرمان ورامین افزود: متخصصان حتی اجازه ترخیص این بیمار را داده بودند اما ما برای اطمینان بیشتر ، این بیمار را دربیمارستان تحت نظر گرفته ایم تا نتیجه نمونه گیری های دوم او دریافت شود.

دکتر بختیاری از رسانه ها خواست پیش از انتشار اخبار مرتبط با حوزه بهداشت ودرمان ، از صحت آن مطمئن شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.