با ما همراه باشید

اتاق خبر

آیت‌الله موسوی‌جزایری با آیت‌الله محمودی دیدار کرد

خبر استان : آیت‌الله سید محمد‌علی موسوی‌جزایری با حضور در بیت امام جمعه ورامین با آیت‌الله سید مرتضی محمودی‌گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله سید محمد‌علی موسوی‌جزایری که توسط  حجج‌الاسلام رحمتی‌نیا امام جمعه پیشوا، اسماعیلی امام جمعه قرچک و جمعی از مسئولان شهرستان ورامین همراهی می‌شد با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی‌گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با وی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی در این دیدار با معرفی بخشی از افتخارات منطقه گفت: در این منطقه بالغ بر 40 امام‌زاده واجب‌التکریم قرار دارند.

وی گفت: یکی از امامزادگان این منطقه متعلق به قرن 4 هجری است، مسجد جامع این شهر بالغ بر 800 سال عمر دارد و همه این موارد نشان می‌دهد این منطقه در گذشته دور مهد تشیع بوده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به قیام خونین 15 خرداد سال 42 افزود: دنیا این منطقه را با 15 خرداد می‌شناسد، مردم این دیار برای پشتیبانی از ولایت و مرجعیت به پا خاستند و خون خود را فدا کردند، پیشینه ولایت‌مداری مردم این منطقه درخشان است.

حمایت از ولایت در اوج فتنه 88 را سند افتخاری برای نسل جوان منطقه است

حجت‌الاسلام محمودی حمایت از ولایت در اوج فتنه 88 را سند افتخاری برای نسل جوان منطقه دانست و عنوان کرد: مردم این منطقه در سال 88 تاریخ را تکرار کردند و کفن پوش برای دفاع از ولایت به سوی بیت رهبری حرکت کردند.

این فعال فرهنگی استان تهران سپس با اشاره به تقدیم 1400 شهید در این منطقه گفت: ورامینی‌ها هرگز در دفاع از مقدسات کوتاهی نکردند.

وی سپس با اشاره به فعالیت‌های درخشان حلقه‌های صالحین ورامین گفت: ورامین چندین بار در بحث شجره طیبه صالحین به عنوان شهرستان نمونه معرفی شده است.

آیت‌الله سید محمد‌علی موسوی‌جزایری نیز طی سخنانی در این دیدار ضمن تقدیر از پیشینه مذهبی مردم منطقه ورامین خطاب به آیت‌الله محمودی‌گلپایگانی گفت: وجود حضرتعالی در منطقه منشاء برکات است و مردم این دیار باید از فرصت حضور شما استفاده کنند.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی‌گلپایگانی نیز در ادامه این دیدار از فعالیت‌های انقلابی آیت‌الله موسوی‌جزایری تقدیر کردند.

به گزارش فارس، آیت‌الله سید محمد‌علی موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز و نمایندهٔ مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، و مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه است.

وی سال‌های زیادی در استان خوزستان فعالیت فرهنگی داشتند و رئیس شبکه الاهواز است که این شبکه شبکه‌ای ماهواره‌ای عربی زبان بوده و بر روی ماهواره عرب‌ست با فرکانس 11681 قابل مشاهده است.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.