با ما همراه باشید

اتاق خبر

تلاش راننده تاکسی ورامینی برای پیداکردن صاحب پول

خبر استان: راننده یک تاکسی در ورامین پس از اینکه 50 میلیون ریال پول پیدا کرد با تلاش 48 ساعته خود بالاخره آن را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، آقای علی وفایی نژاد پیرمرد 60 ساله که دهها سال است در خیابان های ورامین با تاکسی شهرندان را جابجا می کند دو روز پیش در محل توقف مسافران در خیابان مسجدجامع این شهر یک بسته پول پنج میلیون تومانی پیدا کرد.
وی گفت : پس از پیدا کردن پول از صبح تا شب به تمام مغازه ها مراجعه کردم و با دادن شماره تلفن به صاحبان مغازه ها از آنها خواستم در صورت مراجعه صاحب پول ، نشانی من را به او بدهند.
این راننده  افزود : پس از دو روز تلاش امروز اعلامیه ای را روی دیوار دیدم که صاحب پول از مردم برای پیداکردن پول و بازگرداندن آن درخواست کمک کرده بود که بلافاصله به صاحب پول زنگ زدم و امانتی را به مالکش بازگرداندم .
امینی جوان 30 ساله که از پیداشدن پولش بسیار خوشحال بود افزود : فکر نمی کردم پولم پیدا شود و از پیدا کردن آن ناامید شده بودم  که امروز با تلفن یابنده پول بسیار خوشحال شدم.
محمد مهمان نواز رئیس سازمان تاکسیرانی شهرستان وررامین نیز با تشکر از زحمات این راننده تاکسی ، با اهدای لوح و هدیه نقدی از این کار ارزشمند تجلیل کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.