با ما همراه باشید

اتاق خبر

قتل صورت گرفته در قرچک به مسائل امنیتی ارتباطی ندارد

خبر استان: فرماندار قرچک گفت: قتل صورت گرفته در شهرستان قرچک به هیچ عنوان به مسائل امنیتی ارتباطی ندارد و علت این جنایت مسائل شخصی بوده است.

 مسعود مرسل پور اظهارکرد: در پی قتل فردی به نام خانوادگی ‘حسنی ‘ در شهرستان قرچک، شائبه ای در خصوص مسائل امنیتی در سطح شهرستان مطرح شده که این موضوع به طور کامل مردود است.

وی افزود: بر اساس بررسی ها و اقدامات انجام شده که به دستگیری قاتل منجر شد و نیز پرونده مفتوحه در دادسرای شهرستان و گزارش نیروی انتظامی، مسئله قتل این فرد موضوعی کاملا شخصی مربوط به مقتول است و هیچ شائبه امنیتی در آن وجود ندارد.
فرماندار قرچک گفت: قرچک به دلیل همکاری بسیار خوب اعضای شورای تأمین و همراهی مناسب دستگاه قضا و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از امنیت کامل برخوردار است و تمامی مسائل این شهرستان به روز قابل پیگیری است .
فرماندار قرچک تأکید کرد: به عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان قرچک این اطمینان را به مردم می دهم که هیچ مورد امنیتی در سطح شهرستان وجود ندارد و شایعات اخیر که این قتل را به مسائل امنیتی ارتباط می دهد به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچ موردی از قتل و نزاع های فردی و گروهی بدون نتیجه گیری در سطح شهرستان وجود ندارد.
وی گفت: در صورت صلاحدید مردم شهرستان قرچک ، از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در خواست می شود تا طی مراحل قانونی ، علت تامه این قتل را به اطلاع عموم مردم برسانند.
شهرستان قرچک با 300 هزار نفر جمعیت در 30کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.منبع: ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.