با ما همراه باشید

اتاق خبر

دیدار نماینده و مدیران شهرستان پاکدشت با وزیر بهداشت

خبر استان: نماینده و مدیران شهرستان پاکدشت صبح امروز به منظور تسریع در پروژه های درمانی و بهداشتی این شهرستان با وزیر بهداشت دیدار کردند.

به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار که با حضور محمد قمی نماینده، علی صادقی فرماندار، فتحی ریاست شبکه بهداشت و نیک فر ریاست بیمارستان شهدای پاکدشت انجام شد، دکتر هاشمی وزیر بهداشت در جریان مشکلات پروژه های بهداشتی و درمانی این شهرستان قرار گرفت.

یکی از مهمترین موارد مورد بحث در این جلسه بیمارستان شهدای پاکدشت بود که پس از بررسی مشکلات موجود، دستور تسریع در حل مشکلات این بیمارستان از سوی وزیر صادر شد.

دکتر هاشمی با توجه به نیاز منطقه به یک بیمارستان مجهز و در خور شان مردم این وعده را داد که به زودی امکانات و دستگاه های رادیولوژی و عکس برداری و سی تی اسکن در این مرکز راه اندازی گردد.

در ادامه این جلسه، تجهیز و به روز رسانی بیمارستان زعیم شریف آباد به عنوان یکی دیگر از خواسته های مردم  پاکدشت مطرح شد که با قول مساعد هاشمی همراه بود.

همچنین با پیگیری مسئولان در این جلسه مقرر شد یک دستگاه آمبولانس از سوی وزارت بهداشت به شبکه بهداشت شهرستان پاکدشت اهدا شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.