با ما همراه باشید

اتاق خبر

جاده امام رضا در محدوده شهر شریف آباد پاکدشت شش خطه شد

خبر استان: شهردار شهر شریف آباد شهرستان پاکدشت گفت: با آزاد شدن باند کند رو محور امام رضا (ع) در محدوده شهر شریف آباد ، این محور چهارخطه به شش خطه افزایش یافت و گره کور ترافیکی این محدوده باز شد.

 قاسم مرادی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم آزاد سازی محور امام رضا(ع) در محدوده شهر شریف آباد گفت: شهرستان پاکدشت و شهر شریف آباد به دلیل قرار گرفتن در محور امام رضا (ع) و شهرک های صنعتی عباس آباد و علی آباد همواره با حجم بسیاری از خودروهای عبوری از جمله خودروهای سنگین مواجه است که در برخی از زمان ها این امر ترافیک شدیدی را در محور به وجود می آورد.

وی گفت: یکی از مهمترین برنامه های ترافیکی شهرداری شریف آباد ، آزاد سازی باند کندرو محور امام رضا (ع) بود که اجرایی شدن آن بیش از 14 سال به طور انجامیده بود.
وی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و تملک 7 باب مغازه تجاری و 12 باب معارض مسکونی با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال محور امام رضا (ع) در محدوده شهر شریف آباد به شش خط افزایش یافت که امر باعث سهولت تردد در این مسیر می شود.
مرادی گفت: متأسفانه شهر شریف آباد از داشتن مسیر کمربندی محروم است و خودروهای عبوری از جمله وسایل نقلیه سبک ، برای تردد در محور امام رضا (ع) مجبورند که از میان شهر عبور کنند که این امر باعث افزایش ترافیک این مسیر می شود.
شهرستان پاکدشت با 450 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر جاده ترانزیت امام رضا (ع) قرار دارد.

منبع: ایرنا

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.