با ما همراه باشید

ورامین

شهردار ورامين مطرح كرد: پرهيز شهرداري ورامين از تبعيض در بين كارمندان

شهردار ورامين: وقتي كارمندان و پرسنل از مجموعه مديريت راضي باشند، مطمئناً مردم هم راضي هستند.
مهندس علي حيدريان در حاشيه آئين تجليل از بانوان شهرداري و شوراي اسلامي شهر ورامين گفت: احترام به بانوان و حقوق آنها واجب و ضروري است و بايد اين فرهنگ و رويكرد در جامعه نهادينه شود.
وي افزود: خدمت به مردم بالاترين و والاترين عبادتهاست و خدمت در مجموعه شهرداري نيز مي تواند عين عبادت باشد به شرطي كه با نيت قرب الهي و براي خدمت خالصانه به آنها باشد.
حيدريان اظهار داشت: خوشبختانه بستر دستيابي به اين فضيلت در مجموعه مديريت جديد شهري براي خادمين مردم بيش از پيش فراهم گرديده است.
شهردار ورامين تصريح كرد: در دوره جديد مديريت و با حمايتهاي شوراي اسلامي شهر، تبعيض در شهردراي از بين رفته است، بطوريكه پاداش شب عيد و بن كارتهاي اهدايي شامل كاركنان رسمي، قراردادي و شركتي گرديد و بدون تبعيض همه بصورت مساوات و با تدبير و عدالت بهره مند شدند .
وي افزود : همچنين هيچگونه تبعيض و تفاوتي بين آقايان و بانوان در اين دوره مديريت شهري وجود ندارد و احترام به بانوان و حقوق آنها واجب و ضروري مي‌باشد چون كه به اين معتقديم زنان نقش ويژه و بسزايي در جامعه و تربيت فرزندان و نسل‌هاي آينده ايفا مي‌كنند.
وي در پايان گفت: از حضور سه عضو بانوان در دوره چهارم شوراي اسلامي استقبال كرده و مصوبات آنان را به صورت ويژه پيگيري مي‌كنيم.
گفتني است آئين تجليل از بانوان شهرداري و شوراي اسلامي شهر ورامين به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با حضور مهندس علي حيدريان شهردار، عباسي معاونت فرهنگي و اجتماعي ، محمد شيركوند نماينده شوراي اسلامي شهر، زهرا هداوند ميزايي دبير كميته بانوان، شقايق ميرزايي و اكرم تاجيك اعضاي شوراي اسلامي شهر، محمد پاكروان دبير شوراي معاونين و حسين سيري مسئول پيگيريهاي دفتر شهردار به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري ورامين برگزار و در پايان مراسم با اهداي لوح و هدايي نفيس و ضيافت ناهار و قول مساعد شهردار ورامين مبني بر برگزاري تور دو روزه، معرفي مسئول امور بانوان، مرخصي تشويقي يكروزه و مبلغي براي حق مهدكودك براي كودكان پرسنل بانوان شهرداري ورامين به پايان رسيد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.