با ما همراه باشید

اتاق خبر

تمرین تذکر لسانی امر به معروف در شهرستان قرچک

خبر استان: همزمان با هفته عفاف حجاب تمرین تذکر لسانی فریضه امر به معروف و نهی از منکر روزسه شنبه از سوی بسیج خواهران ناحیه مقاومت 15 خرداد و نیروی انتظامی شهرستان قرچک برگزار شد.

 به گزارش ایرنا در این برنامه که در چهار نقطه خیابان محمدآباد، مسجد جامع، زیبا شهر و باقرآباد انجام شد دختران و بانوان محجبه شهرستان با حضور در خیابان ها و معابر به بانوان شاخه های گل هدیه کرده و آنان به حفظ حجاب فاطمی دعوت کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان قرچک در حاشیه اجرای این طرح گفت: ایران اسلامی در جنگی تمام عیار با استکبار جهانی قرار دارد و در این مقابله، دنیای غرب تلاش دارد تا با استفاده از ابزارهایی نظیر ماهواره و شبکه های اجتماعی، رویکرد فرهنگی جوانان و بانوان ایران اسلامی را تغییر دهند.
مهدیه علیجانی افزود: دنیای غرب با تولید سریال ها و فیلم های بی محتوا، بی حجابی و بی عفتی را در قالب پرداختن به سوژه هایی نظیر خیانت، دروغ و هوسرانی ترویج می دهند در حالی که در این قبیل محصولات، به مسائلی مانند تحصیل، کتابخوانی، همسرداری و فرزند پروری کمتر پرداخته می شود.
وی تصریح کرد: در نگاه زنان مسلمان همسرداری، محبت کردن به اعضای خانواده و مادری به فرزندان وجود دارد و تلاش دارد تا با هنر خود از فروپاشی کانون خانواده جلوگیری کند.
علیجانی تأکید کرد: جوانان و بانوان ایران اسلامی نباید فریب برنامه های ماهواره را خورده و با رعایت حجاب و عفاف، پاسخ محکمی به هجمه های فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام دهند.
از 20 تا 26 تیر ماه هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
شورای فرهنگ عمومی کشور 21 تیر ماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب را به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری کرده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.