با ما همراه باشید

اتاق خبر

شهدای مدافع حرم ثابت کردن که اسلام مرز ندارد

خبر استان: حجت الاسلام مرتضائیان رئیس دادگستری قرچک در دیدار از خانواده های شهدای مدافع حرم گفت شهدای مدافع حرم ایرانی و جوانان افغانی به دنیا ثابت کردند که دین اسلام مرز ندارد
به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک:دیدار از خانواده های شهدای مدافع حرم در شهرستان قرچک با حضور آزمان کادری رئیس بنیاد شهید ،حجت الاسلام مرتضائیان رئیس دادگستری دبیر جمعیت فرزندان نو اندیش حضور داشتند از خانواده های شهدای مدافع حرم شهید محمد علی خاوری ،و شهید حسین سلطانی دیدار کردند .
آزمان کادری رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک  در این دیدار گفت :شهدای مدافع حرم وبخصوص جوانان افغانی افتخاری هستند برای اهل شیعه بخصوص آن جوانان خط شکن تیپ فاطمیون که با رفتار و رشادتهای خود نشان دادند که در همه حال از حریم ال الله و حرم بی بی زینب دفاع می کنند ونمی گذارند که دست نامحرمان ونیروهای تکفیری داعش به حرم برسد .
کادری در ادامه افزود :شهدای مدافع حرم برای دفاع از اهل بیت برای مبارزه با تکفیری ها می روند بدون اینکه اجباری در این کار باشد آنها برای عقاید خود در این راه قدم بر می دارند و این جوانان پرورش یافته مکتب حضرت فاطمه هستند .
حجت الاسلام مرتضائیان در این دیدار گفت :شهدای مدافع حرم ایرانی و افغانی ثابت کردند که اسلام مرزبندی سیاسی ندارد و این حرکت برای استکبار جهانی قابل حضم نیست که یک جوان افغانی یا ایرانی از آن طرف دنیا بیاید و برای دفاع از مقدسات و دفاع از ولایت به شهادت برسد .
مرتضائیان در پایان گفت :پرچم اسلام یکی است و مذهب شیعه یکی و همه ما در زیر یک پرچم بزرگ شدیم و آن اسلام ناب محمدی است که همه را به برادری و برابری فرا می خواند در حال حاضر با حرکتی که شهدای مدافع حرم افغانی انجام دادند این فاصله را از بین بردندو این موضوع را می توان به طور واضح در مراسم های تششییع پیکر شهدا مدافع حرم دید.
شایان دکر است که :شهید محمد علی خاوری در سن 50 سالگی در شهر حلب و شهید حسین سلطانی در سن 26 سالگی در خان طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.