با ما همراه باشید

اتاق خبر

جابجایی رییس آموزش و پرورش ورامین/تغییری که حاشیه ساز شده است

خبر استان: تغییر و یا استعفای رییس آموزش و پرورش ورامین و عدم اطلاع رسانی دلیل این جابجایی، ابهامات فراوانی را در ذهن مسئولان و فرهنگیان شهرستان بوجودآورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تغییر و یا استعفای ناگهانی و غیر منتظره مجید تاجیک رییس آموزش و پرورش ورامین و عدم هماهنگی با مسئولان ارشد شهرستان، تعجب مدیران و بسیاری از فرهنگیان شهرستان را برانگیخته است.

در حالی که امتحانات خردادماه مدارس به پایان رسیده و آموزش و پرورش در حال ساماندهی نیروهای خود برای سال آینده تحصیلی است، تغییر رییس آموزش و پرورش ورامین، صندلی یکی از مهمترین نهادهای شهرستانی را خالی کرده است.

این تغییر و جابجایی در حالی رخ داده که هنوز جایگزینی برای رییس سابق آموزش و پرورش ورامین معرفی نشده و بسیاری از مدیران شهرستان ورامین نیز دلیل تغییر مسئول دستگاه تعلیم و تربیت این منطقه را نمی دانند.

البته تغییر ناگهانی و خالی ماندن صندلی روسای ادارات در شهرستان ورامین مسبوق به سابقه است، به طوری که صندلی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد ورامین نیز برای چندین ماه خالی ماند و دستگاه فرهنگی شهرستان ورامین متولی خاصی نداشت.

امروز نیز فرهنگیان شهرستان ورامین نگران آینده دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان هستند و انتظار دارند تا ضمن مشخص شدن دلیل جابجایی رییس سابق اداره آموزش و پرورش، جایگزین وی نیز هر چه زودتر معرفی شود.

مجید تاجیک رییس آموزش و پرورش ورامین در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار مهر ضمن تأیید خبر جابجایی خود از ریاست آموزش و پرورش از توضیحات بیشتر درباره علت این تغییر خودداری کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.