با ما همراه باشید

اتاق خبر

جلسه شورای اداری دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین برگزار شد

خبر استان :

جلسه شوراي اداري دانشگاه علمي كاربردي شهرداري ورامين با حضور سيد محسن رضايي رياست شوراي اسلامي اين شهر برگزار گرديد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ، در ابتدای این جلسه محسن ممیزی ریاست دانشگاه ضمن خیر مقدم به ریاست شورای اسلامی شهر ورامین شهر و عضو هیأت امنای دانشگاه ، عامل موفقیت این مرکز را تلاش و حمایتهای بی دریغ اعضای هیأت امنا و شورای اسلامی شورای شهر دانست .

وی افزود : تلاشهای علمی و پژوهشی اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه باعث شده این مرکز به عنوان یکی از مراکز معتبر در سطح منطقه مطرح شود .

در ادامه سید محسن رضایی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت : وجود مقدس حضرت زهرا(سلام الله علیها) بهانه خلقت و عامل سعادت تمام بشریت است که آحاد مردم جامعه باید سیره آن حضرت را به عنوان چارچوب حرکتی و برنامه ریزی خود قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر با مطلوب ارزیابی نمودن فعالیتهای چندساله دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین افزود : این مرکز دانشگاهي تاکنون توانسته بسیاری از جوانان علاقمند به تحصیل را جذب نماید و امیدوارم فعالیتهای علمی و پژوهشی این مرکز با توجه به نیازهای جامعه به خوبی ادامه داشته باشد .

 

عضو هیأت امنای دانشگاه علمي كاربردي شهرداري ورامين با تقدير از زحمات رياست و پرسنل اين مركز تصريح كرد : کادر فعلی اين دانشگاه از چهره هاي برتر و دلسوز علمی هستند که از زمان حضور در اين جايگاه ، رشد فزاینده ای را در زمینه های علمی ،پژوهشی و فرهنگی شاهد بوده ایم .

وی افزود : امیدوارم با حمایتهای تمام اعضای مجموعه علمی کاربردی ، رشته های تحصیلی سابق تثبیت و رشته های تحصیلی جدید و کاربردی به اين مركز اضافه شود .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.