با ما همراه باشید

اتاق خبر

حادثه شهران امتحانی برای دستگاههای مرتبط با مدیریت بحران بود

خبر استان: شهردار تهران با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اینستاگرام نوشت، انفجار و آتش سوزی روز جمعه شهران، امتحانی بود برای همه دستگاههای مسئول و مرتبط با مدیریت بحران.

محمدباقر قالیباف در ادامه این یادداشت افزوده است: به همه دست اندرکاران که با سرعت و مسئولانه پای کار آمدند و جلوی بروز خسارات جانی را گرفتند، خدا قوت می‌گویم و به شهروندان عزیز شهرانی اطمینان می‌دهم که با تمام توان و بضاعت، تا برگشت کامل شرایط به حالت عادی، کنارشان هستیم.
شهردار تهران دراین یادداشت تصریح کرده، خوشبختانه بخش مهمی از مشکلات ایجاد شده برطرف شده که اطلاعات آن از مجاری رسمی مرتبط، به شهروندان رسیده است و این روند ادامه خواهد داشت.
در ادامه مطلب اینستاگرامی قالیباف آمده است: تا اتمام بررسی‌های دقیق و علمی از همه می‌خواهم که از اظهارنظرهای سلیقه‌ای و مبتنی بر حدس و گمان و از آن بدتر، براساس اغراض سیاسی پرهیز کنند و در عوض تلاش کنند تا آلام شهروندان کاهش یابد و مسیر بررسی‌های کارشناسانه هموار شود.
شهردار تهران در خاتمه این یادداشت تصریح کرده که همچنان معتقدم که یکی از نقصان‌های اصلی که در چنین بزنگاه‌هایی رخ می‌نماید، فقدان مدیریت یکپارچه شهری است.
ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد روز گذشته(جمعه) در تقاطع خیابان یکم شهران و خیابان کوهسار (در شمال غرب تهران) حادثه انفجار لوله گاز رخ داد.
انفجار لوله گاز موجب ایجاد گودالی به طول حدود 100 متر و عرض و عمق بیش از 50 متر شد و دو ساختمان اداری و مسکونی در محل حادثه دچار حریق شدند، ولی به گفته ماموران اورژانس در ساختمان هایی که دچار حریق شده اند تلفات و مصدوم وجود نداشته است.
به دنبال صدای مهیب انفجار شمار زیادی از ساکنان اطراف محل آتش سوزی از بیم ادامه خطر سراسیمه از خانه خود خارج شده و با حضور در خیابان های اطراف تا ساعت 6 و 30 در بیرون از خانه خود حضور داشتند.
به گفته غلامحسین آرام معاون فنی فرماندار شهرستان تهران، این حادثه یک کشته برجا گذاشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.