با ما همراه باشید

اتاق خبر

پیام محسن امامی به مناسبت ماه مهمانی خدا

خبر استان: دکتر محسن امامی عضو شورای اسلامی شهر پاکدشت در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به تمامی شهروندان پاکدشتی تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

کم کم فرشتگان مقرب باری تعالی آماده می شوند تا به اذن پروردگار خود سفره ضیافت الهی را بر زمینیان بگسترانند و آن زمان ندا می آید : ای کسانی که از رجب المرجب و شعبان المعظم سربلند بیرون آمدید ، اکنون شما به «ضیافت رحمانی» دعوت شده اید، میزبان خداوند کریم و بخشنده است.

بي شك گذر از روزهاي پرخير و بركت رجب و شعبان، غبار معاصي را از دلهاي بندگان زدوده است تا اينك با مراقبت بيشتر بر نفس اماره و مداومت بر تلاوت قرآن و رعايت تقوا، شايستگي درك فيوضات ماه رحمت و مغفرت را كسب نموده و شيرين تر شدن شهد مناجات در كام جانشان، آنان را براي حركت در مسير خودسازي و همدردي و كمك به نيازمندان جامعه مهيا كند.

ماه رمضان بهار قرآن و ماه فضايل و ضيافت بيكران الهي است كه حلول شكوهمندش به دل هاي مشتاق مومنان روزه دار لحظه وصال را بشارت مي دهد؛ این ماه عزیز فرصتي است ارزشمند تا در سايه تدبر در آيات قران كريم به درك عميق تري از حقايق جهان هستي نائل آمده، با تقويت اراده و تقرب به رحمت واسعه خداوندي، از بند وابستگي هاي دنيوي رهايي يابيم و خالصانه تر بر سر سجاده بندگي حضرت دوست بنشينيم تا از بركات اين ضيافت الهي بهره مند شويم.

در پرتو خورشيد درخشان ماه رمضان، سلطه عادت‌ها و غريزه‌ها بر زندگي انسان کاهش مي‌يابد، غفلت‌ها زدوده مي‌شود. به دليل هماهنگي با جمع، موانع خودسازي کاهش مي‌يابد و اخوت ديني و روح برادري و همدردي با نيازمندان تقويت مي‌گردد، تلاوت قرآن و رعايت تقوا، زمينه تعالي و بازگشت به فطرت الهي و زندگي عالي انسان را فراهم مي‌سازد.

ماه رمضان که نعمتی عظیم از جانب باری تعالی است می تواند زمینه ساز بهره مندی از دیگر مواهب الهی گردیده و قطعا ورود به آن مایه تقويت روحيه دينداري و توجه بیشتر به معنویات می باشد که این موجب پرورش انسان های شایسته می شود.

اینجانب فرارسيدن بهار عبادت و بندگی ، ماه توبه و مغفرت و نزول رحمت الهی را بر تمام شهروندان پاکدشتی تبریک و تهنیت عرض می نماید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.