با ما همراه باشید

اتاق خبر

افتتاح ۲ خانه فرهنگ جدید در ورامین

خبر استان: شهردار ورامین با اشاره به افتتاح دو خانه فرهنگ جدید در شهرستان ورامین گفت: خانه های فرهنگ با همکاری ادارات و نهادهای مختلف در ایام تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان فعالند.

 علی حیدریان با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین در حوزه غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان منطقه، رسالتی را بر دوش خود احساس می کند.

شهردار ورامین افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و تعامل ایجاد شده با ادارات و نهادهای گوناگون، برنامه های ویژه فرهنگی، تفریحی، بصیرتی، اعتقادی، آموزشی و دینی در خانه های فرهنگ شهرداری ورامین برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های پیش بینی شده برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ۱۲ خانه فرهنگ اجرایی می شود که امیدواریم مورد استقبال  آینده سازان کشور قرار بگیرد.

شهردار ورامین اضافه کرد: دو خانه فرهنگ جدید نیز همزمان با ایام تعطیلات دانش آموزان در ورامین آماده و افتتاح شد و در ایام تابستان برنامه های ویژه ای را برای نوجوانان و جوانان برگزار می کند.

حیدریان به مهر گفت: تلاش شده است تا خانه های فرهنگ در مناطق حاشیه ای و محروم احداث شود تا زمینه خدمت رسانی فرهنگی به اقشار کم برخوردار فراهم گردد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.