با ما همراه باشید

اتاق خبر

نهضت حضرت امام(ره) زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج) خواهد شد

خبر استان: در بیانیه سپاه پاکدشت به مناسبت سالروز گرامی داشت چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه آمده است: تکلیف امروز همه ما، پیروی از راه امام خمینی(ره)، ایستادگی در برابر دشمنان، تداوم سیاست‌های استکبارستیزی و تلاش در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی با حفظ عزم ملّی و مدیریت جهادی است.

 

همزمان با فرا رسیدن چهاردهم و پانزدهم خرداد، سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین سالروز قیام خونین پانزده خرداد، روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت ضمن صدور بیانیه ای این روز را به تمامی آزادگان جهان و عاشقان آن امام همام تسلیت گفته و بر تداوم راه آن امام بزرگوار تأکید کرد.

بیانیه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت به شرح زیر می باشد:

جمهوری اسلامی مولود انقلاب شكوهمند اسلامی ایران با دم مسیحایی رهبر آزاده‌اش و ملتی سرافراز و جان بر کف به بار نشست و امروز علیرغم فشارهای استکبار جهانی، انقلاب اسلامی با تبعیت از حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی می‌کند.

در این بیانیه می خوانیم: در 15خرداد سال42 خشم انقلابی مردم خداجوی ایران پایه‌های استبداد را به لزره افكند و نثار خون در این روز فصلی جدید را در مبارزه علیه عمال استكبار جهانی گشود، 15خرداد یادآور روزی است كه ملت مسلمان ایران در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سینه سپر كردند و در مقابل آماج گلوله‌های دشمن سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت در ادامه بیانیه خود با بیان اینکه صدای امام خمینی(ره) در جاهلیت قرن بیستم، بعثتی بود برای کاشتن بذر ایمان، اعتماد، آزادی و استقلال در ذهن و دل امت اسلام؛ آورده است: 14خرداد ماه یاد‌آور حادثه جانگداز ارتحال بزرگ مرد انقلاب اسلامی که همچون اجداد طاهرینش به نبرد با ابوجهل‌ها رفت، می باشد، در این روز بشریت به سوگ مردی نشست که در عصر پایان نبوت و رسالت، مانند رسولان الهی ندای توحید سرداد و تمام خداجویان را مانند شمعی به دور پروانه وجود مبارک خویش گرد آورد.

این بیانیه افزوده است: پس از ارتحال خمینی کبیر در چهاردهم خرداد1368، فکر ناب و اندیشه روشن و خط ماندگار روح خدا میان عاشقان تداوم یافت و نهضت حضرت امام خمینی(ره) زمینه ساز حکومت مصلح جهانی، حضرت مهدی (عج) خواهد شد.

روابط عمومی سپاه  پاکدشت در ادامه بیانیه آورده است: اکنون که 27سال از رحلت امام عزیز می‌گذرد و نهال پر برکت انقلاب اسلامی به درختی مستحکم و پر ثمر تبدیل شده است، بار دیگر ضمن تجدید عهد با آرمان‌های مقدس آن امام راحل(ره) نسبت به میراث معنوی ایشان یعنی انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه وفادار مانده و نمی گذاریم حریم مقدس ولایت‌فقیه توسط نا اهلان و فتنه گران مورد تعرض قرار گیرد.

تکلیف امروز ما، حفظ ایستادگی و همبستگی در برابر دشمنان

در ادامه بیانیه آمده است: تکلیف امروز همه ما، پیروی از راه امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، حفظ ایستادگی و همبستگی در برابر دشمنان، تداوم سیاست‌های استکبارستیزی و تلاش در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی با حفظ عزم ملّی و مدیریت جهادی است.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاکدشت در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال جانگداز امام عزیز، دوشادوش رزمندگان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تسلیت ایام نیمه خرداد، پیمان مجدد می‌بندد تا در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام(ره) و شهدا، برای تحقق عدالت اجتماعی و اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل گام بردارد.

در پایان این ناحیه نیز از ملت آگاه و مؤمن ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا امسال همچون همیشه با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در مراسم باشكوه این دو روز بزرگ، نام و یاد شهدای انقلاب و امام بزرگوار را در دل‌های خویش زنده نگه‌دارند و با آرمان‌ها شهیدان گلگون‌كفن انقلاب و حضرت امام خمینی(ره) كبیر تجدید میثاق نمایند./#

محمد فرخی

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.