با ما همراه باشید

اتاق خبر

ورامین نگین درخشان قیام ۱۵خرداد است

خبر استان: عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خیرآباد گفت: در تاریخ ایران اسلامی کمتر روزی اهمیت ۱۵خرداد را دارد چرا که این روز بیشترین تاثیر را در وقوع انقلاب داشته است.

حجت الاسلام  والمسلمین محسن قمی افزود: با یاد روز ۱۵خرداد همگان به یاد جانفشانی مردم دیار ورامین و شهادت جوانان این مرز و بوم می افتند که نگین درخشان ۱۵خرداد قیام مردم ورامین است.
وی تاکید کرد: با کشتار ۱۵هزار نفر در شهرهای قم، ورامین و تهران رژیم پهلوی فکر می کرد که قیام مردم را سرنگون کرده چرا که پشتوانه دنیای غرب مانند امریکا و انگلیس را داشته است.
وی تصریح کرد: شاه و سران منافقین زمانی از کشور فرار کردند فکر نمی کردند که حکومت اسلامی پایدار باشد و همواره وعده برگشت چند ماه دیگر را می دادند.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ما در زمان دفاع مقدس از ۶۰ کشور دنیا اسیر در اختیار داشتیم و آن دسته از کشورهای که نیروی نظامی نفرستادند با تسلیحات و کمک مالی به صدام کمک کردند.
قمی افزود: دشمن بعد از شکست در عرصه نظامی یه عرصه تحریم ها روی آورد و با تحریم های مختلف به دنبال شکست اقتصادی مردم ایران بود که پیشرفت های ایران درعرصه های پزشکی، هسته ای و … موجب شکست دوباره دشمنان شد.
معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری افزود: با گذشت سی هفت سال هنوز  انقلاب اسلامی طراوت و قدرت خود را حفظ کرده و علت اصلی تعهد و عمل به منویات امام خمینی توسط مقام معظم رهبری است که امروز اکثر روسای جمهور جهان بر این موضوع تاکید می کنند.
وی نکته بعدی حفظ انقلاب را مردم دانست و گفت: امام با وجود مردم هیچ نگرانی نداشت و جوانان ما انقدر نجیب و بصیر و فهیم هستند که مانند جواناندفاع مقدس جان خود را برای اسلام و انقلاب اهدا می کنند.
وی با اشاره به ممانعت آل سعود از سفر حجاج ایرانی گفت: با مذاکرات روسای سازمان حج مشخص شد عزت و کرامت مردم ایران در حج امسال رعایت نمی شود و حتی مقامات ایرانی حاضر بودند قرارداد سال گذشته با سعوی ها را داشته باشیم اما امروز وزارت حج سعودی زیاده خواهی می کند.
وی افزود: آل سعود به دنبال تشدید اختلافات دینی و فرقه ای در خاورمیانه است و در رسانه های خود ایرانی را تروریست و رافضی نام می برند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خیانت های آل سعود به خانه کعبه گفت: این خاندان در طول سالیان خیانت های بیشماری به کعبه کردند و امروز وقیحانه خود را خادم کعبه می دانند./منبع: راوی نیوز

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.