با ما همراه باشید

اتاق خبر

قتلگاه شهدای ۱۵ خردادگلباران می شود/پخش مستقیم دعای ندبه ورامین

خبر استان: رییس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد ورامین از گلباران قتلگاه شهدای ۱۵ خرداد و پخش مستقیم دعای ندبه شهرستان ورامین از رسانه ملی خبر داد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تشریح برخی ویژه برنامه های ستاد گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین اظهار داشت: گلباران قتلگاه شهدای ۱۵ خرداد از جمله برنامه های محوری است که هر ساله برگزار می شود.

رییس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد ورامین افزود: قتلگاه شهدای ۱۵ خرداد در پل باقرآباد قرچک، یادآور حمله دژخیمان رژیم پهلوی به کفن پوشان دیار ۱۵ خرداد بود که تعداد زیادی از راهپیمایی کنندگان در این حادثه به خاک و خون کشیده شدند.

محمودی ادامه داد: آیین گلباران قتلگاه شهدای ۱۵ خرداد، عصر جمعه ۱۴ خردادماه با حضور مسئولان و مردم منطقه برگزار و از شجاعت و دلاورمردی های شهدای ۱۵ خرداد تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای پوشش مستقیم دعای پرفیض ندبه شهرستان ورامین از رسانه ملی گفت: دعای پرفیض ندبه شهرستان ورامین، روز جمعه ۱۴ خرداد ماه همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام تاریخی ۱۵ خرداد در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران تأکید کرد: سخنران این مراسم معنوی حجت الاسلام ثمری بوده و حاج عباس حیدرزاده نیز به قرائت دعای ندبه خواهند پرداخت و این برنامه به صورت مستقیم از رسانه ملی پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.