با ما همراه باشید

اتاق خبر

مشکلات روستای ریحان آباد ورامین بررسی شد

خبر استان: در جلسه ای با حضور بخشدار مرکزی و مدیران ادارات ورامین مشکلات روستای ریحان آباد بررسی و پیگیری های لازم جهت تسریع در اجرای آن صورت گرفت.

به گزارش “خبر استان” در این جلسه که صبح شنبه در دهیاری ریحان آباد با حضور بخشدار مرکزی، روسای ادارات برق، آبفای روستایی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ورامین، دهیار و اعضای شورای این روستا تشکیل شد، راهکارهای تسریع در حل مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای ریحان آباد ضمن تشکر از پیگیری بخشدار جهت احداث بلوار ورودی این روستا خواستار پیگیری جهت اصلاح هندسی و تعریض معابر، نصب چراغ راهنمایی و روشنایی، حل مشکل افت فشار آب و حل مشکل سند مالکیت و طرح هادی در این روستا شدند.

1

در ادامه این نشست بخشدار مرکزی ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا خاطر نشان کرد: خدمت در حوزه روستایی افتخاری بزرگ است و دهیاری و شورای اسلام این روستا تاکنون خدمات ارزنده ای را در  این زمینه ارائه کرده اند.

مصطفی حیدری با اشاره به طرح بازدید از روستاهای ورامین گفت: در این طرح هدف این است تا با حضور مدیران شهرستان در روستاها  و بررسی مشکلات و موانع موجود از نزدیک، رشد و آبادانی در این مناطق با سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان ” اقتصاد  مقاومتی، اقدام و عمل” افزود: با عنایت به شرایط اقتصادی کشور و لزوم بهره گیری از اقتصاد مقاومتی، تمام توان خود را برای استفاده از تمام توان برای خدمت به روستائیان عزیز به کار گرفتیم و به لطف خدا در دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده ای در این حوزه در روستاهای ورامین صورت گرفته است.

 

photo_2016-05-28_20-08-32

وی اقدامات صورت گرفته در روستای ریحان آباد را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده مشکل اصلاح هندسی معابر، نصب چراغ و جابه جایی ترانس برق در مرکز روستا با هدف تسهیل در تردد به زودی برطرف خواهد شد.

بخشدار ورامین با اشاره به مشکلات مطرح شده در زمینه افت فشار آب افزود: با تعامل با آبفای روستایی و با توجه به ظرفیت های موجود تمام توان برای افزایش کیفیت آبرسانی صورت می پذیرد تا در فصل گرما مشکلات روستائیان به حداقل برسد.

2

در ادامه این جلسه، مدیران ادارات با اطلاع از نیازهای این روستا، راهکارهای خود را برای ارائه خدمت بهتر ارائه نمودند و نحوه و زمانبدی اجرای درخواست ها مشخص گردید.

در پایان این نشست از پروژه های در دست اقدام این روستا بازدید به عمل آمد و با نظر مساعد بخشدار، نصب وسایل بازی کودکان و فضای سبز در محوطه خانه بهداشت در برنامه کاری دهیاری قرار گرفت.

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.