با ما همراه باشید

اتاق خبر

مسئولان و دلسوزان نظام مراقب نفوذ دشمن باشند

خبر استان: خطیب موقت جمعه ورامین از مسئولان ، نخبگان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی خواست تا مراقب نفوذ دشمن به ارکان نظام باشند.

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: یکی از مهمترین پروژه های دشمنان قسم خورده نظام در تقابل با انقلاب اسلامی، پروژه نفوذ به ارکان نظام است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها به این پروژه اشاره داشته و خطرات آن را گوشزد کرده اند.
محمودی افزود: دلسوزان و نخبگان باید مراقب باشند که از نفوذ دشمنان جلوگیری کرده و این توطئه دشمنان را نیز خنثی کنند.
وی با اشاره به تشکیل هیات رئیسه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: انتخاب آیت الله جنتی، به عنوان رئیس مجلس خبرگان، توطئه دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی و نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با اشاره به سالروز شهادت آیت الله میرزای شیرازی و روز بدون دخانیات یادآور شد: بسیاری از لغزش ها و مشکلات اجتماعی از مصرف دخانیات و قلیان شروع می شود؛ معظلی که با هزینه های مادی بسیار، امراض مختلفی را در انسان پدید می آورد.
وی افزود: بر اساس اعلام نظر مسئولان، مردم ایران روزانه 30 میلیارد ریال دخانیات از جمله سیگار مصرف می کنند و دو برابر این هزینه را نیز برای درمان بیماری های ناشی از استعمال دخانیات صرف می کنند.
محمودی گفت: در استعمال دخانیات حق الله، حق الناس و حق النفس زیر پا گذاشته می شود و در اصل استعمال دخانیات منکری است که باید با آن مقابله کرد.
وی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به کارشکنی عربستان در اجرای حج ابراهیمی توسط حجاج ایرانی عنوان کرد: کارشکنی های عربستان نشان داد که عربستان علاقمندی برای حضور حاجیان ایرانی در این اجتماع عظیم مسلمانان ندارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.