با ما همراه باشید

اتاق خبر

طرح بازرسی از واحدهای صنفی در ورامین تشدید می شود

خبر استان: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: طرح بازرسی از واحدهای صنفی مختلف با همکاری دستگاه ها و ارگان های مسئول با جدیت دنبال می شود.

حسن میرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به رسالت خطیر اداره صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت خود را موظف به بازرسی از واحدهای صنفی و رعایت قانون توسط فعالان این حوزه می داند.

رییس صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود: از ابتدای سال جاری نیز اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین با همکاری دستگاه ها و ارگان های مختلف، بازرسی از واحدهای صنفی گوناگون را در دستور کار قرار داد و با تخلفات محرز شده، برخورد لازم را کرد.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر نیز بازرسی از واحدهای نانوایی و تهیه غذا در شهرستان ورامین با همکاری ارگان هایی نظیر شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اداره اماکن نیروی انتظامی، اداره غله و نمایندگان اصناف انجام گرفت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: طرح بازرسی از واحدهای صنفی مختلف با همکاری دستگاه ها و ارگان های مسئول با جدیت دنبال می شود.

میرزایی همکاری شهروندان را برای کمک به بازرسان اداره صنعت بسیار مهم دانست و بیان داشت: شهروندان ورامینی با مشاهده هر گونه تخلفی، موضوع را به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.