با ما همراه باشید

اتاق خبر

افزايش 20 درصدي دستگيري سارقان در ورامین

خبر استان : معاون سياسي انتظامي فرمانداري ورامين از افزايش 20 درصدي دستگيري سارقان در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ورامین ؛ فرامرز تاجيك روز دوشنبه در جلسه كميسيون پيشگيري از سرقت شهرستان ورامين كه در محل فرمانداري اين شهرستان تشكيل شد اظهار كرد: يكي از اولويت هاي حوزه سياسي اجتماعي و انتظامي شهرستان ورامين اتخاذ تدابير لازم امنيتي شهرستان در پيشگيري از سرقت به ويژه در اماكن دولتي، شخصي و كشاورزي است.

وي افزود: خوشبختانه با اقدامات موثري كه از سوي مراجع انتظامي و قضايي در برخورد با سرقت صورت گرفته شاهد كاهش برخي از عناوين سرقت و افزايش 20درصدي دستگيري سارقان در سطح شهرستان هستيم.

تاجيك گفت: با نصب دوربين هاي شهري در بخش مركزي ورامين، بسياري از جرائم به ويژه سرقت با كاهش چشمگيري مواجه شده كه يقينا با افزايش تعداد اين دوربين ها مي توان گام هاي موثري در به حداقل رساندن ميزان سرقت در سطح شهرستان برداشت.

وي افزود: افزايش ميزان آگاهي افراد از شيوه هاي سرقت و پيشگيري آنان مي تواند سهم عمده اي در كاهش ميزان سرقت در جامعه باشد.

تاجيك گفت: الگوهاي غلط تربيتي، سستي باورهاي ديني، سقوط ارزش هاي اخلاقي، طلاق والدين و اعتياد به مواد مخدر از مهمترين عوامل اجتماعيِ تشديد كننده ميزان سرقت در جامعه به شمار مي رود و يقينا با كاهش ميزان هر يك از اين آسيب ها مي توان شاهد كاهش سرقت در جامعه بود.

ورامين با 300 هزار نفر جمعيت در 35 كيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.