با ما همراه باشید

اتاق خبر

افتخارآفرینی هنرستان سمای ورامین در مسابقات کشوری سازه های ماکارونی

خبر استان : دانش آموزان هنرستان سمای ورامین با کسب مقام دوم در مسابقات کشوری سازه های ماکارونی، خوش درخشیدند.

در پنجمین دوره از این مسابقات که با حضور تیم های قدرمند از سطح کشور برگزار گردید، دانش آموزان هنرستان سمای ورامین افتخار دیگر را برای دیار 15 خرداد رقم زدند.

اعضای این  تیم  را محمد رضا محمد خانی، امیر حسین تاجیک، امیر محمد نصرتی، حسین هداوند خانی به مربیگری استاد پاچیده تشکیل دادند.

سازه­ هاي ماكاروني به سازه­ هايي اطلاق مي­شود، كه مصالح استفاده شده در آنها تنها ماكاروني و چسب مي باشد. اين سازه­ها در مقياس كوچكتر نسبت به سازه­هاي واقعي طراحي و توسط ماكاروني و چسب ساخته مي­شوند و پس از ساخت مورد بارگذاري قرار مي­­گيرند.

گفتنی است  مجتمع آموزشی سما افتخارات دیگری از قبیل کسب رتبه کشوری در مسابقات مهارتی، کسب رتبه نخست طراحی آموزشی توسط خانم نادره تاجیک معلم پایه سوم در ورامین، کسب مقام و راهیابی به مرحله استانی در جشنواره جابربن حیان توسط دانش آموزان بنیامین بهنام پور، محمد پارسا کچوئیان و بهنام تاجیک و کسب رتبه برتر در مسابقات قرآن، عترت، نماز، مداحی و احکام را توسط محمد حسین میر علی، سید طاها حسینی، علیرضا عرب را درکارنامه درخشان کاری دارد.

شایان ذکر است مجتمع مدارس سما که در مقاطع پیش دبستانی و دبستان و دبیرستان و هنرستان مشغول به فعالیت می باشد، در  رشته های نظری و مهارتی، کامپیوتر، حسابداری، معماری، مکانیک، الکترونیک به آموزش نیروهای متخصص در مقطع دبیرستان و هنرستان می پردازد.
این مرکز آموزشی با داشتن فضای آموزشی مناسب، کارگاه های آموزشی مجهز، سایت های رایانه ای، آموزش رباتیک، اموزش نرم افزارهای کاربردی مهارتی توانسته به عنوان یکی از مدارس موفق در منطقه مطرح گردد.

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.