با ما همراه باشید

اتاق خبر

المپیاد ورزشی بانوان به دنبال شناسایی استعدادهای ورزشی است

خبر استان : رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی بانوان در این شهرستان گفت: المپیاد ورزشی بانوان به دنبال شناسایی استعدادهای ورزشی است.

مجید بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت های موجود در ورزش بانوان اظهار داشت: بانوان کشور طی سال های اخیر در عرصه های مختلف بین المللی با حفظ حجاب اسلامی، افتخارات بزرگی را خلق کرده اند که امروز کسب سهمیه المپیک توسط بانوان این سرزمین، این مهم را به اثبات می رساند.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: شهرستان ورامین نیز از استعداد و ظرفیت بالایی در حوزه ورزش بانوان برخوردار است و بانوان این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی به موفقیت های بزرگی رسیده اند.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر برنامه ریزی لازم برای ورزش بانوان و استفاده از ظرفیت های ویژه این عرصه با حضور فعالان ورزش بانوان برگزار شد و امیدواریم در سال جاری شاهد درخشش هر چه بیشتر ورزشکار بانوی ورامینی باشیم.

بذرافشان با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی بانوان در شهرستان ورامین در سال ۹۵ اضافه کرد: المپیاد ورزشی بانوان برای شناسایی استعدادها و ظرفیت های ورزشی پیش بینی شده و با شعار نشاط اجتماعی و گسترش ورزش همگانی برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.