با ما همراه باشید

اتاق خبر

سکوت مسئولان در برابر برخی انحرافات در دانشگاه ها مایه تأسف است

خبر استان : امام جمعه ورامین گفت: سکوت مسئولان در برابر برخی انحرافات در دانشگاه ها مایه تأسف است، درحالی که استاد دانشگاه باید دانشجو را به سوی اخلاق رهنمون سازد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به در پیش بودن روز معلم و کارگر اظهار داشت: قشر معلم و کارگر از جمله اقشار تأثیرگذار در جامعه بوده که نقش به سزایی را در پیشرفت و تعالی کشور ایفا می کنند.

وی افزود: معلمان به عنوان تربیت کنندگان نسل آینده کشور نقش مهمی را حرکت جامعه به سوی رشد و کمال ایفا می کنند.

کارگران در به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور موثر هستند

امام جمعه ورامین با تقدیر از تلاش کارگران در حوزه اقتصادی ادامه داد: کارگران در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصادی کشور نقش مهمی را بر عهده داشته و زحمت فراوانی را می کشند که باید از تلاش های آنان تشکر و قدردانی کرد.

 نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مطهری یادآور شد: شهید مطهری از جمله انسان های برجسته انقلاب اسلامی بود که خدمات بسیار ارزنده ای را به ملت ایران ارائه کرد.

دشمن به دنبال ضربه زدن به شهر مذهبی ورامین است

امام جمعه ورامین در ادامه با اشاره به حادثه قتلی که اخیرا در منطقه رخ داد، گفت: دشمن تلاش کرد تا در این موضوع، به نظام و انقلاب و شهر مذهبی ورامین ضربه وارد کند.

وی بیان داشت: این حادثه بار دیگر نشان داد که باید والدین به تربیت و پرورش فرزندان خود بیش از گذشته توجه کنند.

امام جمعه ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اتفاقات در دانشگاه های کشور گفت: برخی اساتید در دانشگاه ها با تبلیغات سوء، جوانان و آینده سازان کشور را به انحراف می کشند.

عملکرد پلیس در طرح امنیت اخلاقی جای سپاس دارد

وی بیان داشت: سکوت مسئولان در برابر برخی انحرافات در دانشگاه ها مایه تأسف است، درحالی که استاد دانشگاه باید دانشجو را به سوی اخلاق رهنمون سازد.

 وی با اشاره به شکست دشمن در عرصه های مختلف متذکر شد: دشمن تلاس داشت تا ریشه بنیان انقلاب را بزند اما با شکست مواجه شد و امروز نیز  به دست و پا افتاده و برای مقابله با این انقلاب و نظام، تهدید پوچ می کند اما قدرت نظام اسلامی به خوبی برای همگان آشکار است.

امام جمعه ورامین در پایان با تقدیر از اجرای برخی طرح های اخلاقی توسط پلیس گفت:  در مورد امنیت اخلاقی پلیس به خوبی وارد شده است و باید با مظاهر فساد برخورد کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.