با ما همراه باشید

اتاق خبر

رشد ۲۰ درصدی آمار معتکفان در شهرستان ورامین/استقبال پرشور جوانان

خبر استان : رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به استقبال پرشور جوانان و نوجوانان از مراسم معنوی اعتکاف گفت:تعداد معتکفان شهرستان ورامین با رشد۲۰درصدی روبرو بوده است.

حجت الاسلام رضا غلامی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد شهرستان ورامین اظهار داشت: خوشبختانه مراسم معنوی اعتکاف با همکاری مساجد مختلف شهرستان ورامین باشکوه و عظمت خاصی در حال برگزاری است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین افزود: خوشبختانه امسال نیز استقبال جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی از مراسم معنوی اعتکاف بسیار پرشور بوده، به طوری که اکثر معتکفین را جوانان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به رشد آمار معتکفین در شهرستان ورامین ادامه داد: بر اساس بررسی های به عمل آمده، آمار معتکفین شهرستان ورامین در سال جاری نسبت به سال گذشته با رشد ۲۰ درصدی مواجه شده است.

غلامی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و بصیرتی برای معتکفین بیان داشت: برگزاری برنامه های ویژه فرهنگی و مذهبی و بصیرتی در ایام اعتکاف با حضور کارشناسان و مبلغان دینی برای معتکفین  پیش بینی شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین تأکید کرد: خوشبختانه استقبال خوبی نیز از سوی معتکفین از برنامه های پیش بینی شده در ایام اعتکاف شده است.

منبع : مهر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.