با ما همراه باشید

اتاق خبر

توضیحات شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در مورد گزارش یک گزارش

خبر استان : شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) پس از انتشار گزارش خبرگزاری مهر با موضوع وعده هایی که به ایستگاه پایانی نرسید، توضیحاتی برای این خبرگزاری ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خبرگزاری مهر در ۱۸ فروردین ماه سال جاری گزارشی تحت عنوان وعده هایی که به ایستگاه پایانی نرسید/ ورامین در انتظار اقدام مسئولان را روی خروجی خود قرار داد.

در این گزارش تأکید شده بود که طی سال‌های اخیر وعده‌های مختلفی به مردم ورامین داده شد که حتی برخی از این وعده‌ها به تصویب هیئت دولت هم رسید اما همچنان شیرینی تحقق این وعده‌ها در کام مردم ورامین احساس نمی‌شود.

شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) پس از انتشار گزارش خبرگزاری مهر، جوابیه ای برای این خبرگزاری ارسال کرد.

در جوابیه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه آمده است: خدمت رسانی مطلوب و شایسته، جلب رضایت شهروندان عزیز، احداث خطوط و ایستگاه های جدید با هدف دسترسی آسان و سریع به شبکه مترو از دغدغه و اولویت های خدمتگزاران مردم در شرکت مترو است، در خصوص موضوع مطرح شده توسط شهروند محترم به اطلاع می رساند طرح احداث متروی تهران-ورامین-پیشواو متعاقبا گرمسار به طول حدودا ۹۳ کیلومتر در سال ۹۱ طبق مصوبه دولت محترم وقت به شرکت مترو تهران و حومه واگذار شد  و این شرکت سریعا اقدام به احداث مسیر مورد نظر نظر کرد و متأسفانه به رغم پیشرفت عملیات اجرایی حدود ۷۰ درصدی در بخش زیرسازی خط و ۴۰ درصدی در بخش ابنیه و صرف هزینه های هنگفت، دولت محترم وقت در ۲۸ اسفندماه ۹۳، طی مصوبه ای پروژه مزبور را به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران جهت احداث قطار بین شهری واگذار کرد.

در پایان یادآوری می شود نظر به اینکه وزارت محترم راه و شهرسازی مصر به اجرای طرح قطار حومه ای از تهران به شهرک های اقماری از جمله ورامین است، لذا امکان احداث ناوگان مترو در مسیر مزبور توسط این شرکت میسر نیست.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.