با ما همراه باشید

ورامین

اقتصادمقاومتی درسایه اتحاد محقق می‌شود/مسئولان دشمن را مأیوس کنند

خبر استان : امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی در سایه اتحاد و همدلی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز ۱۲ فروردین ماه در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین اظهار داشت: روز ۱۲ فروردین یک روز بزرگ و تاریخی برای ملت ایران است.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: دشمن تلاش بسیاری را انجام داد تا از تحقق و استقرار نظام جمهوری اسلامی جلوگیری به عمل آورد اما ملت ایران با بصیرت و آگاهی و رأی تاریخی خود به جمهوری اسلامی، توطئه های دشمن را خنثی کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در روز ۱۲ فروردین ماه، نظام اسلامی را تثبیت کردند و نهال جمهوری اسلامی ایران را کاشتند و قطعا این نظام یک معجزه الهی برای ما بود.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است و به همین خاطر مقام معظم رهبری بارها بر روی تکیه بر توانمندی داخلی تأکید فرمودند.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی در سایه اتحاد و همدلی محقق می شود و مسئولان باید با اقدامات انقلابی و درست، دشمنان را مأیوس کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.