با ما همراه باشید

اتاق خبر

غرس 1400 نهال به تعداد شهیدان دیار 15 خرداد

خبر استان : با حضور امام جمعه موقت ورامین ، مسؤلین فرمانداری ، ادارات بنیاد شهید ، منابع طبیعی و جمع کثیری از دانشجویان ، استادان و اعضاء هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی به تعداد شهیدان والامقام دیار 15 خرداد نهال کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی واحد ورامین – پیشوا در حاشیه این مراسم رئیس واحد ورامین – پیشوا گفت : درخت یکی از زیبا‌ترین مظاهر خلقت، جلوه‌ای از تجلیات آفریدگار عالم، نماد آبادانی و مظهر زندگی و صفا و پاکی است.

IMG_3004

دکتر حسینعلی شیبانی با تأکید بر لزوم حراست از منابع طبیعی خدادادی گفت: وظیفه تک تک ما در حفظ و حراست از منابع طبیعی موجود و هم چنین توسعه و گسترش این نعمت ارزشمند الهی به عنوان یک وظیفه دینی و ملی به شمار می‌رود.

وی افزود: این هفته بهانه‌ای است بر اینکه ما به محیط زیست احترام بگذاریم و آن را احیا کنیم چرا که اساساً احترام به طبیعت چیزی است که همگام با فطرت انسان بوده و از این روست که انسان‌ها در خستگی‌های خود به دامان طبیعت پناه می‌برند و با قرار گرفتن در دل آن به روح خود آرامش را هدیه می‌کنند.

IMG_3027

شیبانی با توجه به فرمایشی از پیامبر مکرم اسلام (ص) خاطر نشان کرد: دین اسلام از آنجا که دینی منطبق با فطرت انسانی است، آموزه‌های بسیار زیبایی در خصوص طبیعت و بطور خاص درخت بیان کرده که نمونه آن حدیثی است از نبی مکرم اسلام (ص) که فرموده است کسی که یک درخت بکارد و به آن رسیدگی کند هر نفعی که از آن درخت به دیگران برسد پیش خدا ثواب صدقه دادن را خواهد داشت

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.