با ما همراه باشید

اتاق خبر

عدم اطلاع رساني مطلوب به اعضاي شورا دليل اصلي ناهماهنگي در مراسم اربعين حسيني

خبر استان : نايب رييس شوراي شهر قرچك دليل اصلي ناهماهنگي صورت گرفته در ارائه خدمات به شهروندان در اربعين حسيني را عدم اطلاع رساني مطلوب مصوبات جلسه هماهنگي مراسم پياده روي جا ماندگان حرم به اعضاي شورا دانست .

علي بيات در پاسخ به انتقادات مطرح شده در مورد عدم ارايه خدمات مطلوب به خيل عظيم شركت كنندگان در مراسم پياده روي به سمت حرم مقدس عبدالعظيم حسني (ع) در اربعين حسيني  گفت: لازم است ضمن اداي احترام به شركت كنندگان در اين مراسم ارزشمند و معنوي مسئوليت خود را بپذيريم واگر غفلتي شده از مردم شريف شهرستان و عزاداران اربعين حسيني عذر خواهي نماييم .

وي افزود :  با بررسي هاي به عمل امده به اين نتيجه رسيديم  چند روز قبل از برگزاري مراسم پياده روي جا ماندگان حرم ، جلسه اي با حضور رييس شورا جهت اخذ تصميم و ايجاد هماهنگي لازم بين نهاد شورا و بقيه عوامل دخيل در اين مراسم برگزار شده  و تصميماتي هم اتخاذ گرديده است اما متاسفانه به دلايلي كه هنوز براي بنده هم پوشيده مانده است اعضاي شورا از خروجي اين جلسه و وظايفي كه به عهده شورا قرارداده شده آگاه نشدند .

بيات عدم اطلاع از تصميمات اين جلسه را دليل اصلي عدم ارايه خدمات مطلوب به عزاداران اربعين امام حسين (ع)دانست و تصريح كرد :  قطعا اگر اطلاع رساني بهتري از سوي رياست شورا به  اعضا انجام ميشد با همفكري نتيجه  بهتري  حاصل مي گرديد .
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر قرچك با تاكيد بر اهميت كارگروهي كه وظيفه ذاتي شوراي شهر است  ، خاطر نشان كرد : اميدوارم در آينده با عنايت به تعامل صورت گرفته ، به هيچ وجه شاهد چنين مشكلاتي كه موجب رنجش خاطر مردم  شريف و عاشورايي شهرستان قرچك  و متوليان اين حركت ارزشمند شد ، نباشيم و اين مراسم در سال آتي به شكل مطلوب برگزار گردد .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.