با ما همراه باشید

اتاق خبر

اولین شکست مدافع عنوان قهرمانی مقابل ستارگان تیم ملی در هفته سوم لیگ / متین همچنان پر امید

خبر استان : تیم شهرداری ارومیه در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور عصر روز چهارشنبه با برتری قاطع مقابل متین ورامین، سومین پیروزی سه امتیازی خود را در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه جشن گرفت.

در این دیدار بیش از هفت هزار نفر در سالن غدیر ارومیه به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند.

بیش از دو هزار نفر نیز در پشت درهای بسته ماندند و به دلیل پر شدن ظرفیت موفق نشدند از نزدیک این دیدار را تماشا کنند و ناچار به خانه های خود بازگشتند تا از طریق تلویزیون این دیدار را تماشا کنند.

بلیط فروشی از ساعت 11 صبح آغاز شده بود در حالی که این مسابقه قرار بود از ساعت 17 عصر آغاز شود ولی به دلیل استقبال بیش از حد هواداران و به ویژه جوانان درب سالن از ساعت 13 گشوده شد.

درب های سالن غدیر ارومیه از ساعت 15  به دلیل پر شدن ظرفیت سالن و ازدحام جمعیت بسته شده بود و این امر حتی ورود مسئولان و خبرنگاران را نیز با مشکل مواجه کرده بود.

بازیکنان دو تیم از ساعت 16 و 30 دقیقه وارد سالن شدند و مورد تشویق بی امان تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفتند و به انجام تمرینات گرم کردن و توپی پرداختند.

سوت آغاز این دیدار راس ساعت 17 به صدا درآمد و جهانگیر سید عباسی در ترکیب اولیه این دیدار عبدالرضا علیزاده (لیبرو)، سعید معروف، شهرام محمودی، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور و حامد رضایی و نیکولای نیکولوف را به میدان فرستاد.

برای تیم متین مصطفی شریفات، سید مهدی بازارگرد، حسام بخششی، احسن الله شیرکوند، آندریاس دیمیتریوس فراگکس و محمد طاهر وادی به میدان رفتند.

پیروزی 25 بر 9 شهرداری ارومیه در ست دوم از نکات جالب توجه این دیدار بود.

تیم شهرداری ارومیه در سومین دیدار خود در رقابتهای لیگ برتر کشور موفق شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر و نتایج 25 – 22، 25 – 9 و 25 – 19 از سد متین ورامین عبور کند.

شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی 9 امتیازی شد و در صدر گروه ب رقابتهای لیگ برتر کشور قرار گرفت و متین ورامین در جایگاه دوم باقی ماند .

قضاوت این دیدار را ‘محمد شاهمیری’ با کمک ‘وحید پورکاشیان’ برعهده داشت و ‘امیدوار حاتمی’ به عنوان نماینده فدراسیون بر این بازی نظارت کرد.

در هفته چهارم این رقابتها تیم شهرداری ارومیه با مهر پارس فارس و متین ورامین با وزارت دفاع  مسابقه می دهند .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.