با ما همراه باشید

اتاق خبر

جشنواره قرآنی چراغ هدایت در ورامین آغاز به کار کرد

خبراستان: مدیر کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین از آغاز به کار جشنواره چراغ هدایت خبر داد.

سید احمد احمدی ظهر امروز و همزمان با دومین روز از دهه فجر که با عنوان «مردم سالاری دینی، همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت» نامگذاری شده است در جمع خبرنگاران جنوب شرق تهران با اشاره به آغاز به کار جشنواره دانشجویی چراغ هدایت اظهار داشت: این جشنواره در رشته قرآن،حفظ یک جزء به بالا، قرائت و مفاهیم با موضوع تفسیر سوره لقمان و نوح طراحی شده است.

وی گفت: این جشنواره در رشته مقاله نویسی با موضوعات بصیرت از منظر قرآن و عترت، رمز بقای ملت‌ها از نگاه قرآن و عترت و شاخصه‌های عفاف و حجاب از منظر قرآن و عترت است.

مدیر کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین افزود: جشنواره چراغ هدایت در رشته هنری با موضوع عکاسی و تهیه فیلم از راهپیمایی 22 بهمن و در رشته ادبی با موضوع سرودن شعر انقلابی است.

وی در ادامه دهه فجر را بستر مناسبی برای آشنایی نسل سوم انقلاب با اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و اهمیت مسئله رهبری نظام برشمرد و عنوان کرد: دهه فجر فرصتی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین خطرات داخلی و خارجی که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند، برای نسل جوان امروز تبیین کنیم و به بیان دیدگاه‌ها و موازین بنیان گذار کبیر انقلاب و مسئله خطیر رهبری بپردازیم.

مدیر کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین بیان داشت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره دانشجویی تا 25 بهمن ماه است.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.