با ما همراه باشید

اتاق خبر

متین ورامین لیگ برتر را طوفانی شروع می کند

خبر استان : مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین گفت: به دنبال شروع طوفانی در لیگ برتر هستیم و خواسته ما از کادر فنی این بوده است که با تمام توان در شروع مسابقات حاضر شوند.

علیرضا فداکار  در خصوص اردوی خوب متین در استانبول،اظهار داشت: هدف از این اردو شناسایی هر چه بیشتر توانایی و آمادگی بازیکنان پیش از شروع فصل بود،اردوی بسیار مناسبی را ترکیه گذراندیم و در حال حاضر دیدار های دوستانه داخلی را پشت سر می گذاریم.

وی با اشاره به هدف جوان گرایی و حفظ جایگاه متین در لیگ برتر والیبال تصریح کرد:امیر غفور و بهنام ابراهیمی بازیکنانی بودند که طی هفته ی اخیر جذب شدند، جذب این بازیکنان در راستای احترام به خواسته هواداران پرشور ورامین ، نیاز کادر فنی و اهداف باشگاه بوده است .

فداکار افزود: به دنبال مذاکره با دو بازیکن بزرگ دیگر در دو پست مختلف هستیم و به احتمال فراوان مجددا نیز تیم را تقویت می کنیم تا بتوانیم اهداف پیش روی باشگاه را محقق کنیم.

مدیرعامل باشگاه متین ورامین در خصوص تیم های پایه متین اظهار کرد: در سال جاری فدراسیون تدیبری برای تیم های پایه اندیشیده است که از نگاهی این کار درست و از نگاه دیگر ممکن است نادرست باشد،فدراسیون به دنبال این مسئله است که تیم ملی نوجوانان چون در سال آینده مسابقات جهانی را پیش رو دارد با یک تیم در لیگ برتر شرکت کند و تمام بازیکنان نوجوانان تیم های دیگر در این تیم باشند.

وی خاطر نشان کرد: قطعا این مسئله برای باشگاه ها مشکل ساز می شود چرا که تیم ها نمی توانند با توان صد در صد خود در مسابقات حاضر شوند،اما متین همچون سال گذشته با تمام قوا به دنبال حفظ جایگاه قهرمانی خود در مسابقات پیش روخواهد بود.

فداکار در خصوص تمجید بازیکنان مختلف از نحوه تیمداری خوب شرکت کاراسازه متین و هواداران پرشور ورامینی گفت:خوشبختانه این دیدگاه نه تنها در بازیکنان و کادر امسال ما،بلکه در کسانی که در سال های گذشته در تیم ما بوده اند و از این سیستم جدا شدند نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: اصلی ترین دلیل این مسئله محصول نگرش بسیار عالی است که در مدیریت ارشد باشگاه،آقای مهندس قنبر وجود دارد،ایشان معتقدند که بازیکنان و تمام اعضایی که وارد این تیم می شوند میهمان ما هستند و باید به بهترین شکل از آن ها پذیرایی کرد.

وی در خصوص هواداران و مردم خونگرم ورامینی ادامه داد: خوشبختانه این دیدگاه دربین هواداران متین نیز وجود دارد و به تمامی این بازیکنان و مربیان بعنوان میهمان نگاه کرده وحرمت تمامی آنان را در تمامی مسابقات حفظ می کنند

مدیرعامل متین ورامین در پایان گفت: توقعات از متین کمی بالاست اما با لطف خدا و حمایت هواداران بار دیگر می توانیم این تیم را بر روی سکو ببینم،ما بر روی هواداران خود حساب ویژه باز کرده ایم و امیدواریم بار دیگر بتوانیم دل این هواداران را شاد کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.