با ما همراه باشید

اتاق خبر

حمزه زرینی به تیم قهرمان آسیا پیوست

خبر استان : مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین از پیوستن حمزه زرینی بازیکن سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی به این تیم خبر داد. علیرضا فداکار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این بازیکن با ارزش با عقد قرارداد یکساله به جمع بازیکنان تیم والیبال متین ورامین پیوسته است.

وی افزود: مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی متین در راستای سیاست های جاری خود و با توجه به نیاز کادرفنی به یک بازیکن خوب دیگر در پست دریافت کننده قدرتی، با حمزه زرینی بازیکن خوب کشورمان وارد مذاکره شدند و در نهایت با این بازیکن به توافق نهایی رسیدند.

فداکار گفت: قرارداد تیم متین با زرینی یک ساله است و این بازیکن به زودی تمرینات خود را با تیم آغاز می کند .

وی در خصوص احتمال افزوده شدن بازیکنان دیگر به تیم والیبال متین گفت: در صورت نیاز کادرفنی احتمال جذب یک بازیکن دیگر وجود دارد اما هنوز به صورت جدی گزینه ای از سوی کادرفنی مطرح نشده است .

فداکارخاطر نشان کرد:خواسته ما از کادر فنی این بوده است که با تمام توان در دور مقدماتی لیگ حاضر شوند و هیچ تیمی را دست کم نگیرند.

حمزه زرینی یکی از اثرگذارترین بازیکنان تیم ملی ایران در رقابت های لیگ جهانی 2013 بود و این بازیکن فصل گذشته به دلیل مصدومیت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر از رقابت های تیم ملی دور ماند و هم اکنون تمرینات آماده سازی خود را برای بازگشت قدرتمندانه به میادین دنبال می کند.

وی در کارنامه ملی خود عناوینی ازجمله نایب قهرمانی جوانان جهان، پنجمی جوانان جهان، قهرمانی غرب آسیا، قهرمانی جام کنفدراسیون والیبال آسیا، نایب قهرمانی والیبال قهرمانی آسیا، راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۰ ایتالیا، قهرمانی والیبال مردان آسیا و قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۱۳ را دارد.

زرینی همچنین در رده باشگاهی به افتخاراتی از جمله قهرمانی والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۱۱ با پیکان، قهرمانی والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۱۳ با کاله را به دست آورده و افتخاراتی از جمله باارزش ترین بازیکن جام کنفدراسیون والیبال آسیا ۲۰۰۸، دومین اسپکر انتخابی جام جهانی ژاپن، سومین امتیاز آور جام قهرمانان قاره ها، بهترین دریافت کننده بازی های آسیایی ۲۰۱۰، باارزش ترین بازیکن والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۱۱ و باارزش ترین بازیکن والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا را کسب کرده است.

بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام زنده یاد حسین معدنی از 18 آبان ماه با حضور 14 تیم آغاز می شود و تیم والیبال متین در گروه دو با تیم های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، آلومینیوم المهدی بندر عباس، سایپا البرز، مهرپارس فارس و وزارت دفاع همگروه است.

تیم والیبال متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی در نخستین دیدار در شیراز به مصاف تیم مهرپارس فارس خواهد رفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.