با ما همراه باشید

اتاق خبر

مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد

خبراستان: امام جمعه خیرآباد با اشاره به توطئه‌های و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی گفت: مبارزه با استکبار همچنان ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری صبح امروز در جمع استقبال کنندگان از کاروان نمادین حضرت امام (ره) در شهرستان ورامین که با حضور پرشور مردم خداجو در مقابل گلزار شهدای سید فتح‌الله برگزار شد، ضمن پاسداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران با انتخاب رهبری الهی به خدا رو کرد و طعم شیرین پیروزی را چشیدند.

وی گفت: ملت غیور ایران اسلامی فقط برای خدا قیام کرده و از استبداد نترسیدند و در طول مدت عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران با استکبار جهانی مبارزه کرده و مقتدرانه توطئه‌ای شوم استکبار جهانی را پاسخ دادند.

امام جمعه خیرآباد افزود: خدا را شکر می‌کنیم که امروز راه امام با رهبری امام خامنه‌ای ادامه پیدا کرده است.

وی با اشاره به توطئه‌های و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی گفت: مبارزه با استکبار همچنان ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام طاهری عنوان کرد: ملت غیور ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب ولایت‌مداری، مقاومت و ایستادگی خود را به رخ جهانیان کشیدند و این مولفه‌ها سبب شده که امروز ایران اسلامی حرف اول منطقه را می‌زند.

وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت نهضت اسلامی امام خمینی (ره)، خون پاک شهدا، هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و آگاهی ملت ایران در میان هیاهوها و ناامنی‌های منطقه در آرامش و آسایش به سر می‌برد.

امام جمعه جوادآباد با اشاره به این‌که امروز پیام انقلاب اسلامی ب جهان صادر شده است، تاکید کرد: بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران محقق شده است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام به وضوح دریافته‌اند که هرگز نمی‌توانند با ایران اسلامی روبرو شوند و به ‌واسطه همین اقتدار و ایستادگی است که امروز آنان محتاج مذاکره با ایران اسلامی شده‌اند.

حجت‌الاسلام طاهری گفت: به‌عنوان یک طلبه از همه دست اندرکاران کاروان نمادین تقدیر و تشکر می‌کنم.
از فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و شهرستان ورامین، ناحیه مقاومت بسیج ورامین و حوزه‌های مقاومت بسیج، پلیس راهور، تاکسیرانی و شهرداری ورامین کمال تشکر و قدردانی را دارم.

منبع: فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.