با ما همراه باشید

اتاق خبر

حمایت قاطع شورای اسلامی شهر از شهردار ورامین

خبر استان : نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین گفت : اعضای شورای اسلامی شهر حمایت ویژه و جدی خود را از علی حیدریان، شهردار ورامین در اولویت قرار داده‌اند و همه باید کمک کنیم تا پیشرفت و آبادانی در شهر حاصل شود.

جعفر اردستانی افزود : در شورای جدید دو رویکرد اقتصادی و فرهنگی در نظر گرفته شده است که در رویکرد اقتصادی باید به دنبال راه کارهای افزایش درآمد جهت رسیدگی به شهر باشیم که در این زمینه کمیته‌هایی تشکیل شده است و در مباحث فرهنگی با همفکری با نهادهای فرهنگی و وجود ظرفیت‌های فرهنگی در شهر امیدواریم بتوانیم گام‌های خوبی را در این زمینه برداریم.

 اردستانی با اشاره به آغاز فصل جدید لیگ والیبال اظهار داشت: در سال 93 همچون سال گذشته، شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین روند حمایتی از تیم والیبال متین را ادامه خواهند داد.

وی گفت: در سال گذشته برای فینال مسابقات لیگ، شهرداری با در نظر گرفتن چند دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی هواداران این تیم به ورزشگاه آزادی مساعدت نمود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین تصریح کرد: در سال جدید با پیگیری‌هایی که از طرف مسئولان صورت گرفت مقرر شد تا شهرداری امتیازاتی در حد 3 میلیارد تومان را در اختیار مالک باشگاه متین قرار دهد تا باشگاه برای فصل پیش رو نیز به فعالیت خود در ورامین ادامه داده و مابقی هزینه‌ها را نیز مالک باشگاه تقبل کند.

مسئول کمیته ورزش شورای شهر ورامین افزود: یکی از مهمترین کارهایی که کمیته ورزش برای امسال در نظر گرفته ساخت یک مجموعه ورزشی در ورامین است.

وی ادامه داد: همچنین در این کمیته مبلغ 100 میلیون تومان برای کمک به هیئت‌های ورزشی سطح شهرستان مصوب شده است. یکی دیگر از برنامه‌های ما توجه ویژه به ورزش بانوان است و در حال بررسی هستیم تا امکاناتی نیز برای این قشر مهیا سازیم.

منتخب مردم در شورای اسلامی شهر ورامین بیان داشت:

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.