با ما همراه باشید

اتاق خبر

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در پاکدشت

خبر استان : فرماندار شهرستان پاکدشت از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق مختلف این شهرستان و آزاد سازی بخش عظیمی از زمینهای کشاورزی این منطقه خبر داد.

علیرضا قاسمی فرزاد  گفت: این عملیات با حضور مسوولین اجرایی و قضایی شهرستان پاکدشت در روستاهای جمال آباد و حسین آباد به استناد تبصره های یک و دو ماده 10 قانون حفظ اراضی کشاورزی صورت گرفت.

وی افزود: ساخت و سازهای صورت گرفته به طور کامل در اراضی کشاورزی صورت گرفته بود و مالکان آنها نسبت به اخطارهای صادر شده از سوی مسئولین بی توجهی نموده اند .

وی گفت : این افراد در اراضی کشاورزی اقدام به ساخت باغ، دیوارکشی و تفکیک اراضی کرده بودند که کلیه اقدامات انجام شده غیر قانونی بود .

قاسمی فرزاد تصریح کرد: نزدیک بودن روستاهای جمال آباد و حسین آباد به شهر باعث شده تا از ده سال پیش تاکنون تعدادی از پ

پولدارها و سودجویان با خرید اراضی کشاورزی این روستاها اقدام به ساخت ویلا در حاصلخیزترین اراضی کشاورزی نمایند که این امر کشاورزی این منطقه را با خطر نابودی مواجه ساخته است.

فرماندار پاکدشت پیشگیری ازساخت و ساز غیر مجاز مهمترین برنامه این شهرستان عنوان کرد که در این راستا تلاش شده ضمن اطلاع رسانی مناسب، زمینه آموزش و فرهنگ سازی در مناطق مختلف فراهم شود تا مردم با قانون و عواقب ساخت و سازهای غیر مجاز آگاه شوند .

وی بیان داشت : یگان ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی در شهرستان پاکدشت تشکیل شده و با نظارت مستمر، از هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و سازغیر مجاز جلوگیری می کند .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.