با ما همراه باشید

اتاق خبر

بیمارستان شهدای پاکدشت تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبر استان : وزیر راه و شهرسازی در پاکدشت گفت: ۹۳ درصد از شاکله ساختمانی پروژه بیمارستان شهدای پاکدشت به اتمام رسیده و در هماهنگی با وزیر بهداشت قرار است تا پایان امسال این بیمارستان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی امروز با حضور در شهرستان های ورامین و پاکدشت از نزدیک در جریان مشکلات بخش‌های مسکن مهر و راه مواصلاتی این دو شهرستان قرار گرفت.

سید عباس آخوندی، در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان شهدای پاکدشت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 93 درصد از شاکله ساختمانی این پروژه به اتمام رسیده و در هماهنگی با وزیر بهداشت نیز قرار شده تا مبحث خدماتی آن نیز انجام شود و به اتمام برسد تا در نهایت تا پایان امسال بیمارستان شهدای پاکدشت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی هدفش از حضور در شهرستان‌های ورامین و پاکدشت را تجدیدنظر درباره قطارهای شهری عنوان کرد و گفت: در این سفر جلسه ای با مسئولان راه‌آهن ورامین داشتیم که مشکلات این بحث را بررسی کردیم.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که به دنبال آن هستیم تا خطوط راه آهن‌های حومه استان تهران را به مراکز کلان‌شهرها ارتباط داده و متصل سازیم، تصریح کرد: بنا داریم تا طرح اتصال خطوط راه آهن‌های حومه استان تهران به مراکز کلان‌شهرها را در تمامی کلان‌شهرهای کشور  اجرائی کنیم.

وی در همین زمینه با اشاره به اینکه از آن جایی که یکی از مشکلات موجود در اجرای این طرح تداخل قطارهای دور برد با قطارهای شهری است، عنوان کرد: با توجه به اینکه برای اجرای این طرح در شرایط کنونی ممکن است در سرعت تردد قطارهای دور برد مشکلاتی به وجود آید بنابراین باید خطوط راه‌آهن مجزایی برای اتصال حومه استان به مراکز شهری استان در نظر بگیریم.

آخوندی در خاتمه بابیان اینکه این موارد و مشکلات در جلسه با مسئول راه‌آهن ورامین مورد ارزیابی قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در سال 94 این هدف به مرحله اجرا و بهره‌برداری برسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.