با ما همراه باشید

اتاق خبر

۷۰ گفتمان دینی در مدارس شهرستان قرچک برگزار شده است

خبراستان: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک از برگزاری قریب ۷۰ گفتمان دینی در مدارس این شهرستان در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام حسن منتظری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گفتمان های دینی به منظور گسترش معارف اسلامی و پاسخگویی به شبهات و پرسش های جوانان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی قرچک در مدارس این شهرستان برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک افزود: خوشبختانه در گفتمان های دینی، جلسات پرسش و پاسخ نیز پیش بینی شده و همین امر زمینه شبهه زدایی را در میان دانش آموزان فراهم می آورد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سال جاری و از زمان بازگشایی مدارس تاکنون، گفتمان های دینی متعددی در مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان قرچک برگزار شده است.

منتظری اضافه کرد: بر همین اساس، قریب ۷۰ گفتمان دینی با حضور کارشناسان و اساتید حوزه های مختلف در مدارس شهرستان قرچک در نیمه دوم سال جاری برگزار شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک یادآور شد: کارشناسان حاضر در این گفتمان های دینی دارای مدرک تحصیلی حوزوی و کارشناسی ارشد هستند که تلاش می شود این برنامه ها تا پایان سال تحصیلی در مدارس شهرستان ادامه پیدا کند.

وی گفت: همه در زمینه پاسخ دادن به سوالات و دغدغه های جوانان و نوجوانان در حوزه های مختلف مسئول هستیم و باید به رسالت خود عمل کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.